Skrevet 4. juni 2007 17 år http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p%3a1591606%3bc%3a36157%3br%3apg Denne koster over 5000 i andre butikker,så jeg sendte inn en bestilling bare for gøy. Men er det noen regel som sier at produktet koster 321 hvis det er det som står på min bestillingsmail? Og at dette ikke kan trekkes tilbake til full pris?
Skrevet 4. juni 2007 17 år Amentio er MEGET billige ja, men dette var litt for billlig til å være sant ja. Har bestilt masse datautstyr fra dem og har aldri hatt noe tull med dem. Leverer kjapt og rimelig. Bestiller du flere produkter kommer de gjerne i en pakke hver :grin:
Skrevet 4. juni 2007 17 år Gratulerer med ny solblender da! Du er vel ikke heltklar over at det er en solblender du har bestilt? Nikon Solblender HB-35 Til Nikon 18-200mm VRII
Skrevet 4. juni 2007 17 år Denne solblenderen du nettopp har kjøpt deg koster 299 oss FotoVideo , så jeg tror nok desverre du har kjøpt katta i sekken. Edit: Jeg tror du har 24 timers angrefrist på bestilling vist du skulle angre.
Skrevet 4. juni 2007 17 år du har bare ikke 24 timers angrefrist. Du har også 14 dagers angrefrist i følge kjøpslov.
Skrevet 4. juni 2007 17 år Forfatter Genialt! :grin: Men det sto jo ingen steder at det var en solblender da,ikke rart jeg begynte å lure :whistle:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.