Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner det å bli sommer ja, hadde den siste eksamenen dette semesteret i dag, så nå er det ferie (det vil si, jeg skal vel jobbe hele ferien, men det blir litt avveksling i det minste). Ble pent nødt til å hente vifta opp fra kjelleren i stad også, blir rimelig varmt her når sola står på hele ettermiddagen (air conditioning neste ;) ).

Skrevet

Temperaturen rundet faktisk 27,1 grader på det varmeste i skyggen her tidl. i dag (like nord for Hamar), så man kan trygt si at det er godt og varmt. Dette har vi gledet oss til i flere måneder!! :cool: (herlig med klima i bilen nå, man trenger nesten en liten biltur - når temp. runder 26 i innetemperatur!!)

Skrevet

Idag fikk jeg karakterkortet. Fikk 6 i Engelsk muntlig, resten 5'er og 4'er. Ingen 3'ere! :grin: Snittet ble vel på ca. 4,5. Så idag har jeg feiret med mine arabiske venner på stranda med vannpipe! Herlig med sommer! :)

Elias.

Skrevet

Hva vil UV=5 Moderate si? Hva slags solfaktor?

Jeg har nemlig brent hele ræva og resten av kroppen så til de grader, så jeg kan hverken sitte, bevege meg noe særlig eller ligge, i såfall må det bli på magen. Og jeg skal ut i morgen, så jeg må finne en slags beskyttelse! Noen tips?

Skrevet

Solfaktor 80 :grin:

Det beste du kan gjøre er vel å ta solkrem på utsatte steder. Og kle deg i luftige men allikevel beskyttende klær. Om du orker, kan du jo ta på deg en tykkere genser. Om du har Alovera liggende sånn tilfeldig-vis i vinduet ditt eller noen andre steder. Kan du prøve å smøre deg med litt av det, det skal dempe mye av den irriterte/brente huden. ;)

Er ganske deilig temperatur, men ikke så artig når man må løpe opp og ned trapper og ut og inn av en bil med mange kilo varer i hendene. :P Men uansett bedre enn snø og is. :grin:

Man må jo også tjene penger.

Skrevet

Hehe, skal se hva jeg har av maling ;)

Erlend: Det var nok mer satt på spissen, men la oss si at seks timer i solen på søndag og tre timer i solen i dag uten solkrem virkelig satte spor på hele ryggen, skuldre, ansikt, ben, armer og mer. Bare ikke ræva og slike områder, hehe.

Folkens, smør for helvete på dere solkrem! Jeg er kanskje pinglete, men det er forjævlig vondt, sola er ikke til å leke med!

Det kan nemlig en som må sove stående i natt forsikre dere om :)

Skrevet

Solkrem er tingen ja, har lært det "the hard way" selv også ;)

Oppholder meg ikke midt i sola med mindre jeg må lenger, blir fort solbrent, og syns generelt det er ubehagelig å stå\\sitte\\ligge midt i sola...kjenner jo nærmest at det begynner å koke i huden.

Skrevet

tjaAa... femi å femi :P jeg mener nå at å skrive "femi a`" er mere homoerotiskt enn å smøre på seg litt solkrem... men for gudsskyld. har du lyst til å svi av deg noen fargepigmenter, større sjangs for hudkreft og på toppen av alt, såve stående. så er det bare å vær kul å la vær :P

beklager så mye at jeg skreiv dette på dialekt. jeg skal ta meg i nakken og være litt mere gramatisk korrekt heretter.

Skrevet

Er ikke meningen å dra ned stemning og alt sånt. Men jeg ville foretrekke at det ikke ble skrevet dialekt her inne. Nynorsk og Bokmål for holde. Klarer rett å slett ikke lese det som blir skrevet slik det uttales. No offence.

Elias.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...