Frank Tore Evensen Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Jepp, de fleste av oss har kanskje noe å komme seg fra A til Å med. Sleng inn noen bilder! Det kan være alt fra biler til motorsykler, mopeder, ja, båter også kanskje? Her er mine. Dette er min `99 Audi S4 Avant Biturbo: Dette er min nyinnkjøpte motorsykkel, en Honda CBR 900RR: Vis oss ditt/dine kjøretøy! Siter
TOS Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Har kun eitt fartyg, ein Jeep Wrangler 1993 modell. Manglar eitt gir og det kjem litt vatn inn når det regnar, men den funkar flott! Siter
Ivar Hestnes Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Tja, her er mine da. Bruksbilen, en 2004 modell Ford Transit Connect og en 1982 Dodge D-150 pickup som forøvrig er tilsalgs. 1972 Plymouth Scamp som er prosjekt-bilen min. Har en 400++ hk motor til den og preparert automatkasse :grin: Og delebilen til den blå: Dodge Dart 1974 modell Siter
Stian Lingås Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Frank Tore Evensen, du har jo drømmegarasjen! Siter
michael8210 Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Disse to er vel de jeg bruker "mest". Denna bruker jeg når været passer. Og denna kjører jeg når jeg har kjøretime. Og hvis ikke kjørelæreren kommer med en Subaru Impreza WRX STi med 400HK. Mazdaen har forøvrig "bare" 280HK. Men ved full gass, merker man at en 2.5L boxermotor m/ turbo har mye mer moment enn den 1.3 liters torotra Wankelmotoren. Men, turtall er jo moro det da. Får 9500RPM i Mazdaen. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Bilen i Norge: Mercedes-Benz C180 2.0 m/ bl.a. Command m/ navi: (og automat selvsagt..) Siter
Truls Grande Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Min sin: Ford Mondeo 98mod GHIA 2,0L Automat Siter
Frank Tore Evensen Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Skrevet 4. juni 2007 Mye fine biler (og sykler) her ja. Ivar: Tøffe de amcarene du har! Siter
Frank Tore Evensen Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Skrevet 4. juni 2007 Løp og kjøp :grin: He he, har nok med de jeg har Siter
Martin Meyer Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Og denna kjører jeg når jeg har kjøretime. Og hvis ikke kjørelæreren kommer med en Subaru Impreza WRX STi med 400HK. Mazdaen har forøvrig "bare" 280HK. Men ved full gass, merker man at en 2.5L boxermotor m/ turbo har mye mer moment enn den 1.3 liters torotra Wankelmotoren.Men, turtall er jo moro det da. Får 9500RPM i Mazdaen. Å fa**?! Hva slags kjøreskole er det der? Det var noen skikkelige kjøretøy de hadde iaffal. Siter
michael8210 Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Vel, det er en liten kjøreskole med kun to kjørelærere. ABE Trafikkskole på Fjellhamar. Kjørelæreren min eier begge bilene, Mazdaen og Subaruen - så han bruker de som skolebiler. Han er sikkelig autofil. Når vi snakker om Autofil...den røde Honda NSXen Autofil testa i 2002 var kjørelæreren min sin. Hehe. Er jo en grunn til at jeg tar lappen på den skolen...er sjelden man for lov til å kjøre sånne biler. Subaruen er bare helt rå...går litt "slapt" før turboen lader for fullt. Og når den lader for fullt, så er det bare å holde seg fast, for det styrer og holder på av seg selv. Dro førstegiret til 75 km/t ut på E6. Med bånn pedal. Helt vannvittig sykt. Siter
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Tuslar rundt i min 2004 model Audi A3 2.0TDI: Denne er forøvrig til salgs..... Siter
Sindre Hansen Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Et spørsmål til Frank Tore: Er du Phantom på MC-forumet? :grin: Siter
Frank Tore Evensen Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Skrevet 6. juni 2007 Stemmer det Er du der også? Siter
Sindre Hansen Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Er ikke så aktiv.. Men er alltid en tur innom om dagen Siter
Fredrik J Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Kjører rudt i en Chrysler Stratus 98-model fra 1997. Far min kjøpte den for 18000 som lærekjørebil for snart et år siden. Hadde automatgir på den andre. Selv om den kun er kjørt 140.000km har den vært et lite oppussingsobjekt. Drømmebilen er en Audi A6 Allroad eller en Audi Q7. Siter
Frank Tore Evensen Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Skrevet 6. juni 2007 Fattern hadde en sånn Stratus. Gode å kjøre og superlett servo. Men teknisk sett er vel denne type bil så som så Audien jeg har nå er min første. Ellers har det KUN vært BMW :)Fra jeg fikk lappen og til i vinter har jeg kun kjørt BMW. 7 stk kan jeg telle, deriblant tre M3`er. Ja, har vel litt bildilla Siter
Ivar Hestnes Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 BMW er gode biler ja. Savner min 525ix sedan som jeg hadde i 5 år. Det var en grom bil på vinteren ja Appropos BMW M3, jeg bruker faktisk stoler fra en BMW M3 evolution (E30) et eller annet i den blå Plymouthen min. De stolene er visst ganske sjeldne. BMW-gutta liker ikke det nei :grin: Siter
Frank Tore Evensen Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Skrevet 6. juni 2007 BMW er gode biler ja. Savner min 525ix sedan som jeg hadde i 5 år. Det var en grom bil på vinteren ja Appropos BMW M3' date=' jeg bruker faktisk stoler fra en BMW M3 evolution (E30) et eller annet i den blå Plymouthen min. De stolene er visst ganske sjeldne. BMW-gutta liker ikke det nei :grin: [/quote'] M3 Evo III stoler er skjeldne ja. Er de strøkne, kan du få mye for de. Er E30 alle de M3ene jeg har hatt. Supre 80-talls klassikere Siter
Ivar Hestnes Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Elsker det karrosseriet. E-30 M3 er en lekker bil. Og en klassiker Verdt å ta vare på. Siter
michael8210 Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Pappa kjører BMW 730i og det er en av de bedre BMWene jeg har kjørt og sitti i. Stolene er bare helt ufattelig deilige. Så er det jo digg med Servotronic (genial oppfinnelse) - trenger jo bare å styre med lillefingern. Kjørte en Golf 3 rett etter jeg kjørte BMWen og den var jo et helvete å ratte i forhold. E30, ja...har fine drømmer om en E30 325 som førstebil. Dessverre, så er det ikke så mange av dem som selges i god stand. Skal ha kjøretime i morgen...krysser fingra for at læreren kommer i Imprezaen. Siter
Ivar Hestnes Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Jeg drømmer om en BMW 740i, det er kosebil ja. Eller helst 740d da, men dem e rimelig sjelden i Norge, og svindyr :crazy: Må vel nøye meg med transiten ja :eek: Er nok vanskelig å finne en fin e30 i god stand ja, men det finnes. Bare å lete lenge nok. Siter
Tom Knudsen Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Vel kan få min gamle E36. God gammel 1991 årgang som er vanvittig kul til å være førstegangs bil.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.