Geir-Anders Hansen Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Logger meg på FSinn Gardermoen etc. Får da også 1-2 AI fly som jeg hadde fær jeg kobblet til FSinn? Aldri gjort det før........ En annen ting jeg oppflevde nå for første gang var når jeg kobblet meg til FSinn Gardermoen så jeg ikke ATC, da jeg sjekket med servinfo at det var 2 ATC der på gardermoen og Trondheim? Noen forslag folkens;) NB: Satt også AI flyene på null da forsvant de, men Vatsim slår vel av disse automatisk når du kobbler deg på ......... Siter
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 De forsvinner ikke hos meg heller, men de skal visst egentlig... Siter
Magnus Eliassen Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 En annen ting jeg oppflevde nå for første gang var når jeg kobblet meg til FSinn Gardermoen så jeg ikke ATC, da jeg sjekket med servinfo at det var 2 ATC der på gardermoen og Trondheim? Akkurat det har nok sin naturlige forklaring med at jeg var på ENGM_APP i 1500 tida kun en kort stund, og SERVINFO oppdaterer jo kun vært 2min eller noe sånt. ENVA_APP er du antagelig for langt unna til å plukke opp Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Skrevet 4. juni 2007 ok kansje det;) Men pleier og få i noe fra sverige etc. ESOS el. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.