Daniel Larsen Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Har prøvd litt forskjellige typer, men hvilken er deres favoritt? Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Går litt i sommer hele året her: -CK One "Summer" -Davidoff Cool Water "Summer Fizz" -Tommy Hilfiger "Summer Cologne Spray" -CK Eternity "Summer" :whistle: Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Deo er for pyser! [color:#FFFFFF]Haha, nei. Vet ikke helt hva som er favoritten, men har en Puma Jamaica som jeg syner fin.[/color] Siter
Andreas F Berger Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Har brukt "Puma Jamaica" de siste årene. Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Hva bruker du da Olaf? Ingenting? Heheh, Hvit tekst. Men jeg bruker den samme som Andreas samt Puma Flowing. Siter
Håkon Aarøen Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Ev. stikk på apoteket og skaff deg noe som heter aluminiumsklorid! Så slutter du rett og slett å svette! Svettekjertlene blir borte. Finnes ikke noe bedre enn det.. så kan man heller fyre på noe annet velduftende i tillegg :-) Siter
Elias Lundereng Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Formel 1, fåes kjøpt på Cubus. Jeg har bare fått gode kommentarer på den av jentene ihvertfall! Siter
Tom Knudsen Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Vel... En helt normalt luktfri deodorant stick fra f.eks en matvare butikk duger lenge. Hvorfor bruke det? Bruker man aftershave, Au de toalette, parfyme eller noe sånt, så vil du ikke ha denne lukten blandende med deo lukt av annet merke. så nøytral deo eller lik kombinasjon av merker funker best Siter
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Har lest at noen damer foretrekker svettelukta av menn...hehe :grin: Selv så er jeg ikke noe god på dette med deo så det går i AXE roll-on for tida, selv om jeg har litt bedre saker på lur når det virkelig trengs Siter
AMO Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Vel... En helt normalt luktfri deodorant stick fra f.eks en matvare butikk duger lenge. Hvorfor bruke det? Bruker man aftershave' date=' Au de toalette, parfyme eller noe sånt, så vil du ikke ha denne lukten blandende med deo lukt av annet merke. så nøytral deo eller lik kombinasjon av merker funker best [/quote'] Med mindre du vet hva du gjør Selv bruker jeg nevnt som over grønn Lacoste-deodorant, og den matcher svært bra med Giorgio Armani Au de Toilette! Så det går fint an å kombinere, det er også ofte meningen Siter
Hans Christian Lindgren Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Før i tiden la gutta et lite lommetørkle i armhulene for å dynke dette med sin egen deodorant. Senere på kvelden flyttet de det opp på brystlommen, og når det var dans sørget de for å dytte nesa på den utkårede damen inn i dette. Det var rene afrodesiumet for damene, men om de gikk helt bananas vet jeg ikke. :grin: Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Jeg er ikke så vanskelig av meg, så når det gjelder deodorant kjøper jeg som regel bare en av de små roll-on Nivea i en hvilken som helst vanlig butikk. Bruker GANT Adventure som parfyme. Siter
Rune Barmark Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Jeg er vel kanskje en av de få(?) som er veldig følsomme for slike sterke lukter. Bare jeg går fordi Estetique eller lignende får jeg som ofte lyst til å nyse eller det blir "forkjølelsessvelg" og rennende nese gjerne i dager etterpå. Det er selvfølgelig mange gode lukter, og den jeg har funnet ut jeg liker best på være Pumas Flowing-serie i moderate menger. Hva er det med mennesker som skal lukte "jævelskap" (les: parfyme) på fem meters avstand? Jeg synes dette er like forkastelig som menn(esker) som stinker ramm svettlukt. Omgås daglig med mye mennesker rundt om på jobb og de jeg jobber med har vi har innført "anonymisering" av sin egen parfymelukt. Skulle tro tiltaket ble tatt i mot med store negative meninger, men heller tvert i mot. Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Bruker ikke bare ett merke, kjøper det som lukter godt jeg :grin:. Siste jeg kjøpte var Calvin Klein - Eternity. Siter
Kai Dreyer Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Deo er for pyser! [color:#FFFFFF]Haha' date=' nei. Vet ikke helt hva som er favoritten, men har en Puma Jamaica som jeg syner fin.[/color'] Så svette er en delikatese? hmmmm :grin: Siter
Lars B. Frostad Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Hva er det med mennesker som skal lukte "jævelskap" (les: parfyme) på fem meters avstand? Hører stadig om historier fra "gamle dager", da middelaldrende menn nærmet "dynket" seg i bl.a. Old Spice (er jo klassikeren det!). Kjenner noen i den aldersgruppen, som ikke klarer Old Spice-lukten den dag i dag! :cool: Siter
David Gabrielsen Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 trudde det kun fantes ett alternativ for oss flynerder : Jet-A1, i værste fall AVGAS/MOGAS Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 CK Eternety Boss Original Davidoff- Deep blue tror jeg den heter Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.