Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ev. stikk på apoteket og skaff deg noe som heter aluminiumsklorid! Så slutter du rett og slett å svette! Svettekjertlene blir borte.

Finnes ikke noe bedre enn det.. så kan man heller fyre på noe annet velduftende i tillegg :-)

Skrevet

Vel...

En helt normalt luktfri deodorant stick fra f.eks en matvare butikk duger lenge.

Hvorfor bruke det?

Bruker man aftershave, Au de toalette, parfyme eller noe sånt, så vil du ikke ha denne lukten blandende med deo lukt av annet merke. så nøytral deo eller lik kombinasjon av merker funker best

Skrevet
Vel...

En helt normalt luktfri deodorant stick fra f.eks en matvare butikk duger lenge.

Hvorfor bruke det?

Bruker man aftershave' date=' Au de toalette, parfyme eller noe sånt, så vil du ikke ha denne lukten blandende med deo lukt av annet merke. så nøytral deo eller lik kombinasjon av merker funker best [/quote']

Med mindre du vet hva du gjør :)

Selv bruker jeg nevnt som over grønn Lacoste-deodorant, og den matcher svært bra med Giorgio Armani Au de Toilette! Så det går fint an å kombinere, det er også ofte meningen ;)

Skrevet

Før i tiden la gutta et lite lommetørkle i armhulene for å dynke dette med sin egen deodorant. Senere på kvelden flyttet de det opp på brystlommen, og når det var dans sørget de for å dytte nesa på den utkårede damen inn i dette. :D

Det var rene afrodesiumet for damene, men om de gikk helt bananas vet jeg ikke. :grin:

Skrevet

Jeg er vel kanskje en av de få(?) som er veldig følsomme for slike sterke lukter. Bare jeg går fordi Estetique eller lignende får jeg som ofte lyst til å nyse eller det blir "forkjølelsessvelg" og rennende nese gjerne i dager etterpå. Det er selvfølgelig mange gode lukter, og den jeg har funnet ut jeg liker best på være Pumas Flowing-serie i moderate menger.

Hva er det med mennesker som skal lukte "jævelskap" (les: parfyme) på fem meters avstand? Jeg synes dette er like forkastelig som menn(esker) som stinker ramm svettlukt. Omgås daglig med mye mennesker rundt om på jobb og de jeg jobber med har vi har innført "anonymisering" av sin egen parfymelukt. Skulle tro tiltaket ble tatt i mot med store negative meninger, men heller tvert i mot. :)

Skrevet
Deo er for pyser!

[color:#FFFFFF]Haha' date=' nei. Vet ikke helt hva som er favoritten, men har en Puma Jamaica som jeg syner fin.[/color']

Så svette er en delikatese? hmmmm :grin:

Skrevet
Hva er det med mennesker som skal lukte "jævelskap" (les: parfyme) på fem meters avstand?

Hører stadig om historier fra "gamle dager", da middelaldrende menn nærmet "dynket" seg i bl.a. Old Spice (er jo klassikeren det!). Kjenner noen i den aldersgruppen, som ikke klarer Old Spice-lukten den dag i dag! :cool:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...