Jan-Thore Solem Skrevet 7. juni 2001 Skrevet 7. juni 2001 Er det noen som reiser til Ålborg til søndag? http://www.ftk.dk/information/aabenthus2.htm" TARGET=_blank>Deltagerliste ved Åbent Hus på Flyvestation Aalborg d. 10 juni 2001 JTS Siter
Sander Johansen Skrevet 8. juni 2001 Skrevet 8. juni 2001 For info så skal 87'th VFW, virtual Falcon4 skvadron ha stand på showet [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]. Så vidt jeg har fått med meg så skal det være 4 PC i LAN, hvor det skal kjøres eFalcon 1.10 [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Også salg av effekter etc..... Siter
Kim Bredahl Skrevet 8. juni 2001 Skrevet 8. juni 2001 JA HELT KLART!!! Men jeg bor også i københavn, så er turen ikke så lang. Siter
Peter Nørkjær Skrevet 8. juni 2001 Skrevet 8. juni 2001 Kommer forbi, men det bliver vist som passager hos SAS [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] Ærgeligt! [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Sidste års show var det rigtigt godt. Det var jo nu man skulle have sine flightsim.no t-shirts... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.