Skrevet 31. mai 2007 17 år Kom opp i N&M jeg Tema: Seksualitet og samliv :grin: Og er storfornøyd med det. Flere som har trukket fag?
Skrevet 31. mai 2007 17 år Vi har prøvemuntlig for tiden(Jævlig smart å ha prøvemuntlig 2 uker før den ekte muntlige eksamen ) og jeg kom opp i KRL Tema: Spor av tro,Bøkenes verden
Skrevet 31. mai 2007 17 år Hadde prøvemuntlig idag, fikk 6er på min presentasjon av organisk kjemi (jeg valgte det temaet framfor "seksualitet, hehe!)... :grin:
Skrevet 31. mai 2007 17 år hehe... prøvemuntlig på meg å idag... Engelsk... om klassikere... :crazy:... fikk en 5 da, så er fornøyd :grin:
Skrevet 14. juni 2007 17 år Ha! Kom ikke opp til eksamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
Skrevet 14. juni 2007 17 år JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Kom ikke opp jeg heller!!! Dermed kan jeg ta en velfortjent ferie i morgen!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D
Skrevet 14. juni 2007 17 år Er ferdig nå! Hadde først av alle, og det var egentlig ganske deilig... Bare å slappe av helt til ferien. Digg!
Skrevet 14. juni 2007 17 år Ingen eksamen på meg heller :grin: :grin: :grin: :grin: Sinnsykt deilig [size:20pt]SOMMERFERIE[/size]
Skrevet 15. juni 2007 17 år Fikk nå bekreftet at jeg skal ha tysk muntlig på tirsdag! YES HELGEN ER REDDET :crazy: [color:#FFFFFF]shit! hva gjør jeg nå da? [/color]
Skrevet 15. juni 2007 17 år Nein, Ich muss deutsch sprechen die ganze Wochenende. Ich habe eine grosse problem!
Skrevet 15. juni 2007 17 år Hvis jeg klarer å forsvare min 4'er blir jeg overlykkelig. Så jeg får bare klemme inn litt lesing i mellom deppingen
Skrevet 15. juni 2007 17 år Hadde en stor gylden mulighet til å slippe VKI muntlig eksamen siden jeg har vært i USA klassen. Men neida... Gjennom 18 år med norske klasser til USA har 3 av de trukket opp, inkludert min. Og av 7 som kom opp i Samfunnslære i år, var jeg siste som ble trukket. SYKT KJIPT! Resten av klassen har fri til tirsdag liksom. Hate eksamen!
Skrevet 15. juni 2007 17 år Thomas: Samfunnslære er jo et ufattelig lett fag, du klarer sikkert å lese deg til 5 eller 6, og det ser jo ikke akkurat dårlig ut på vitnemålet? Det gjelder å se det positive i saken.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.