Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tragisk er ordet. Tekstene har bare syltynn relevans til det som skjer på skjermen, og er i tillegg elendig skrevet, med et språk som hører barneskolen til. De "originale" svenske er usannsynlig mye bedre, dette framstår nærmest som en dårlig kopi.

Selvsagt kan andre synes det er morsomt, men jeg finner denne videoen tragisk, ikke noe annet. Dialogen er i tillegg for slapp til at jeg kan tro at det er en slags satire over de opprinnelige filmene.

Skrevet

...dette var bare flaut...jeg klarer virkelig ikke å forstå at noen kan syntes at dette er morsomt. Altfor enkel og barnslig humor for min smak, at det i tillegg kryr av skrivefeil, orddelingsfeil og er skrevet på dialekt gjør det ikke akkurat bedre.

Skrevet

Rett og slett ei skam å lage slikt noko. Utan tekst hadde denne vore genial. Men med den teksten vart det berre til at eg satt og såg for meg kor gøy dei småungane som har laga dette må ha trudd at dei har hatt det då dei snekra saman dette skitproduktet her.

Skrevet
Vel negative og velkritiserte utsagn fra deg Magnus kom jo ikke som en stor overraskelse..

Kan du si meg hva du mener med "velkritisert utsagn"? Mener du at Magnus sitt utsagn allerede er kritisert vel? Magnus er tross alt en av de fornuftige her, kan ikke huske at noen har kritisert det han har sagt..

Så ikke mer enn til de første tekstlinjene av filmen, og det var nok.

Skrevet

nope, ikke noe mer en hva jeg og Magnus allerede har snakket koselig om på pm...

Men tilbake til topic.. Så den en gang til nå og folk kan se hva de vil, men jeg lo så jeg grein og synes hele skrift dubbingen er artig.

Skrevet

Skjønner ikke hva folk tar så av for. Det er bare enkel humor. Greit, det er vulgært. Men det er jo det som er morsomt. For det er jo så innlysende at det ikke er det handlingen egentlig handler om, at det blir morsomt. Jeg lo nå ihvertfall godt! :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...