Eirik Mikal Aronsen Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Syns ikke den var morsom! Den var rett og slett FOR vulgær! Siter
Magnus Eliassen Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Litt morsom var den, men langt fra så bra som de med svensk undertekst... Siter
Magnus Wiik Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Tragisk er ordet. Tekstene har bare syltynn relevans til det som skjer på skjermen, og er i tillegg elendig skrevet, med et språk som hører barneskolen til. De "originale" svenske er usannsynlig mye bedre, dette framstår nærmest som en dårlig kopi. Selvsagt kan andre synes det er morsomt, men jeg finner denne videoen tragisk, ikke noe annet. Dialogen er i tillegg for slapp til at jeg kan tro at det er en slags satire over de opprinnelige filmene. Siter
Tom Knudsen Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Skrevet 31. mai 2007 Vel negative og velkritiserte utsagn fra deg Magnus kom jo ikke som en stor overraskelse.. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 ...dette var bare flaut...jeg klarer virkelig ikke å forstå at noen kan syntes at dette er morsomt. Altfor enkel og barnslig humor for min smak, at det i tillegg kryr av skrivefeil, orddelingsfeil og er skrevet på dialekt gjør det ikke akkurat bedre. Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Eh ... Artig? Neh, den var bare daarlig. Rasistisk ogsaa. Uten de daarlige tekstene hadde vaert artigere. Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Vel negative og velkritiserte utsagn fra deg Magnus kom jo ikke som en stor overraskelse.. :crazy: Jassaa? Kan du vise til noen andre innlegg der Magnus kommert med negative og velkritiserte utsagn? Siter
TOS Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Rett og slett ei skam å lage slikt noko. Utan tekst hadde denne vore genial. Men med den teksten vart det berre til at eg satt og såg for meg kor gøy dei småungane som har laga dette må ha trudd at dei har hatt det då dei snekra saman dette skitproduktet her. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Vel negative og velkritiserte utsagn fra deg Magnus kom jo ikke som en stor overraskelse.. Kan du si meg hva du mener med "velkritisert utsagn"? Mener du at Magnus sitt utsagn allerede er kritisert vel? Magnus er tross alt en av de fornuftige her, kan ikke huske at noen har kritisert det han har sagt.. Så ikke mer enn til de første tekstlinjene av filmen, og det var nok. Siter
Tom Knudsen Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Skrevet 1. juni 2007 nope, ikke noe mer en hva jeg og Magnus allerede har snakket koselig om på pm... Men tilbake til topic.. Så den en gang til nå og folk kan se hva de vil, men jeg lo så jeg grein og synes hele skrift dubbingen er artig. Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Gode gamle Pingu. Gammel og gammel, høres nå mer ut som en som så vidt har kommet i tenårene og akkurat fått fritt tilgang til internet spør du meg... Siter
Elias Lundereng Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Skjønner ikke hva folk tar så av for. Det er bare enkel humor. Greit, det er vulgært. Men det er jo det som er morsomt. For det er jo så innlysende at det ikke er det handlingen egentlig handler om, at det blir morsomt. Jeg lo nå ihvertfall godt! :grin: Siter
Vegard Mardahl Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Denne var jo faktisk bra i forhold til den første Siter
Magnus Eliassen Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Jepp, den svenske er godt gjennomtenkt og kan knapt sammenlignes med den norske. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.