Carl Fredrik Ness Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 http://www.dagbladet.no/dinside/2007/05/30/502102.html Det der kan jo bli riktig så bra! Siter
Gjest Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Oh shit, det var jo bare drit rått! Edit: På disse skjermene kan du lage digitale malerier Siter
Johan Luiggi Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 HERREGUD!!!!! Dette danker ut apple sâ syyykt! Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Det gjør det ja? Multitouch teknologien er det Apple som kom med først. Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Det gjør det ja? Multitouch teknologien er det Apple som kom med først. Kan vel ikke forvente annet en det her da? Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Når jeg leser om den så var den jo ikke så revolusjonerende. Får jo nesten helt lik med Wacom Cintiq. EDIT: Har snakket med en fysiotereapeut og han sier at det der kommer til å være veldig belastende for nakken. Du kan nok sitte ved den der og jobbe hele dagen. Dessuten er det ikke Microsofts verk. Produktet er utviklet av selskapet til Jeff Han, Perspective Pixel. Siter
Andreas Nysveen Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 EDIT: Har snakket med en fysiotereapeut og han sier at det der kommer til å være veldig belastende for nakken. Du kan nok sitte ved den der og jobbe hele dagen. Henger ikke helt med? kommer det til og bli veldig belastende for nakken, men man kan likevel sitte å jobbe med den hele dagen :crazy: Siter
Anders johansen Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Dessuten er det ikke Microsofts verk. Produktet er utviklet av selskapet til Jeff Han, Perspective Pixel. Hva?! Det jeg fikk med meg var at "Surface" skjermen var Microsoft sin, mens Perspective Pixel lagde lignende skjermen for militært bruk..? Siter
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Trenger vell nødvendigvis ikke å ligge som en bordmodell den skjermen. Kan vell sikkert stilles inn etter hva man selv ønsker. Er neppe nakken som blir problemet. Ser heller for meg en meget stiv arm etter 5 timer med et dataspill...hehe. Men teknologien er fet nokk! Ser for meg at man kan behandle knapper og kontroller i Flight Simulator bare ved å berøre skjermen. Nå har man stemmestyring, berøringsstyring. Neste blir vell styring ved hjelp av tankekraft da... kanskje? Siter
Tom Knudsen Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Skal ligge en film på Youtube EDIT Her var den.. Lanseres vel å merke 30 Mai dette året 9DasPNFrP24 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.