Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oh shit, det var jo bare drit rått!

Edit: På disse skjermene kan du lage digitale malerier :D

Skrevet

Når jeg leser om den så var den jo ikke så revolusjonerende. Får jo nesten helt lik med Wacom Cintiq.

EDIT: Har snakket med en fysiotereapeut og han sier at det der kommer til å være veldig belastende for nakken.

Du kan nok sitte ved den der og jobbe hele dagen.

Dessuten er det ikke Microsofts verk. Produktet er utviklet av selskapet til Jeff Han, Perspective Pixel.

Skrevet
EDIT: Har snakket med en fysiotereapeut og han sier at det der kommer til å være veldig belastende for nakken.

Du kan nok sitte ved den der og jobbe hele dagen.

Henger ikke helt med? kommer det til og bli veldig belastende for nakken, men man kan likevel sitte å jobbe med den hele dagen :crazy:

Skrevet

Dessuten er det ikke Microsofts verk. Produktet er utviklet av selskapet til Jeff Han, Perspective Pixel.

Hva?!

Det jeg fikk med meg var at "Surface" skjermen var Microsoft sin, mens Perspective Pixel lagde lignende skjermen for militært bruk..?

Skrevet

Trenger vell nødvendigvis ikke å ligge som en bordmodell den skjermen. Kan vell sikkert stilles inn etter hva man selv ønsker. Er neppe nakken som blir problemet. Ser heller for meg en meget stiv arm etter 5 timer med et dataspill...hehe. Men teknologien er fet nokk! Ser for meg at man kan behandle knapper og kontroller i Flight Simulator bare ved å berøre skjermen. :)

Nå har man stemmestyring, berøringsstyring. Neste blir vell styring ved hjelp av tankekraft da... kanskje? :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...