Skrevet 30. mai 2007 17 år Heisann! Skal ha PPT framvisning på skolen i morgen, og jeg trenger en slags utløser. Forrige gang brukte jeg datamusen, men da var jeg ganske bundet til området der PCen stod og det var litt tungvint. Finnes det en utløser for "neste bilde" som kan brukes med PPT, enten med ledning eller trådløs? Framføringen er i morgen, så jeg rekker ikke internettbestilling. Må være på Chlas Olsons, Elkøp, Binder ol. Takker for alle svar, men fort dere! :grin:
Skrevet 30. mai 2007 17 år Forfatter Bruker ikke mobil Jeg fant to alternativer på en butikk i nærheten. Microsoft Presenter 3000 (450kr) og Logitech Cordless 2.4Ghz Presenter LCD (700kr). Noen som har erfaringer med noen av disse? Fungerer de med Vista og Office 2007?
Skrevet 30. mai 2007 17 år Kjøp heller ei trådløs mus så kan du bruke den også når du ikke har PPT-presentasjon...
Skrevet 30. mai 2007 17 år Forfatter Har en mus jeg synes fungerer veldig bra, kjøpt på Clas Ohlsons (300 spenn). Ble lei av at batteriet hele tiden måtte lades, skiftes el. :mad: Takker for svar!
Skrevet 30. mai 2007 17 år Jeg har mobilen min er fornøyd med det. Det skal sies at jeg ALDRI har fått koblet telefonen min til en windows-maskin via Bluetooth. Jeg har prøvd ganske mange. Mens på mac går det på 1-2-3.
Skrevet 30. mai 2007 17 år Derfor er Mac bedre? Hehe, jeg tror heller det har noe med innstillinger å gjøre. Det går nok like fint på en PC som på en Mac
Skrevet 30. mai 2007 17 år Funker fint på PC her! mac kan sammenlignes med Airbus. PC kan sammenlignes med Boeing :whistle:
Skrevet 30. mai 2007 17 år Forfatter Heldigvis er PC best, akkurat som mellom Airbus og Boeing... Ingen problemer med bluetooth her heller, men nå har jeg ikke prøvd siden jeg brukte en SE750i for 1-2 år siden... Derimot da jeg måtte bruke en Mac i fem timer (brukte FinalCut) ved et filmprosjekt med skolen (arrangert av BIFF), var systemet så ustabilt at jeg heller tok fram en to år gammel lap top med WINXP! Var innom tre (!) Mac'er før jeg skiftet til PC. (punktum)
Skrevet 30. mai 2007 17 år Sikker på at det var fordi du ikke gjorde noe feil da? Min Mac har aldri krasjet. Har hatt den i snart to år.
Skrevet 30. mai 2007 17 år Nå blir det liv og røre her... for å ikke gå for langt offtopic: Som sagt, få tak i en veldig billig trådløs mus, eller få en annen i klassen til å skifte slide for deg..
Skrevet 30. mai 2007 17 år Forfatter Er snakk om muntlig eksamen, så jeg får ikke ha noen med meg. Kjøpte den MS saken, men tror du for pokker at den virker? NEI! :mad: Tilbake og bytte i morgen, men da er det for seint for prøve-eksamen...
Skrevet 30. mai 2007 17 år Heldigvis er PC best' date=' akkurat som mellom Airbus og Boeing... [/quote'] Mac er også en PC
Skrevet 31. mai 2007 17 år Forfatter Oki, noe jeg har missforstått gjenom tidene da! Vi har i vår klasse delt dem som Mac og PC... Var Windows jeg var ute etter da...
Skrevet 31. mai 2007 17 år Best alternativet er Eminent USB Powerpoint presentasjons mus http://ods.webmercs.com/PartDetail.aspx?q=p:1047575;b:1130;pl:1
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.