Geir Teigo Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 TED, hvor er du? Vet ikke hva som har skjedd her, men fint om vi fremdeles kan få gjort det vi har snakket om. Håper du sender meg en mail hvis du leser dette. Hvis det er noen av dere andre som har mailen hans, hadde jeg satt pris på å få den!!
S. L. Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Tror Ted er borte fra forumet her, kontoen hans er ihvertfall slettet. Hadde e-posten hans tidligere ihvertfall, men tror jeg har mista den nå
Halvdan Hellenes Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Kan jo bare ta en telefon til han også da Geir. Søk på telefonkatalogen til høyre på www.sol.no så kommer både adressen og mobilnr. hans opp. Har sagt det før etter jeg så at også Ted var blitt "Anonym" her inne for ikke så veldig lenge siden nå, men det er skikkelig trist at enda en av fs.no's virkelig ressurspersoner nå er borte.
Lars B. Frostad Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Hvorfor er han ikke medlem lenger? Har han selv blitt bedt om å bli "slettet" fra FS.no... merkelig?
Geir Teigo Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 Kan jo bare ta en telefon til han også da Geir. Søk på telefonkatalogen til høyre på www.sol.no så kommer både adressen og mobilnr. hans opp. Har sagt det før etter jeg så at også Ted var blitt "Anonym" her inne for ikke så veldig lenge siden nå' date=' men det er skikkelig trist at enda en av fs.no's virkelig ressurspersoner nå er borte. [img']http://www.flightsim.no/forum/images/icons/frown.gif[/img] Sikker på at det er samme person? EDIT:sendte sms til begge som kom opp.
Halvdan Hellenes Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Jeg er sjelden sikker på noe som helst Geir. Men mener å huske at "vår" Ted hadde adresse Husbysjøen (eller var det Husebysjøen?), så holder en nokså stor knapp på den øverste av de 2 alternativene som dukker opp i hvert fall.
Geir Teigo Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 Fikk svar fra en av de om at det ikke var han, så får jeg se om den andre kan være riktig. Men vil han ikke så vil han ikke... skal ikke være pushy.
Lars B. Frostad Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Men er det noen som vet grunnen til at han forlot forumet så hurtig? Ble han bare lei, eller var det en episode eller lignende som skjedde? Uansett synd..
Geir G Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Stiller meg ved samme spørsmål som Lars? Er Jan Roar Rød også ute? :crazy:
Geir Teigo Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Skrevet 31. mai 2007 Kan se sånn ut. Har vel skjedd noe på bakrommet da kanskje.
Tom Knudsen Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Jan Roar ja.. Lenge siden vi har hørt noe fra den kanten... Men sånn er det på flightsim.no , sjeldent vi får høre noe når folk forsvinner. De som sier i fra at de stikker kommer som regel fort tilbake (comback )
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Vintern kommer nok igjen, og da vender dem sikkert tilbake til PC'n og FlightSim.no :grin: But anyway.. kan begynne å lure ja :eek:
Tom Knudsen Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Vel ser ikke så sabla tungt på det.. har de lyst og mulighet til å bidra her på flightsim.no så gjør de det og velkommen skal de være tilbake, men hvis ikke, ja ja synd men sant, livet går videre, ble ikke denne tråden nevnt må jeg innrømme jeg ikke hadde tenkt så mye over at de var borte nei.. Men støtter ditt utsagn But anyway.. kan begynne å lure ja
S. L. Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Jeg vet at Ted har både kone og barn på philippinenene, så han er vell kanskje der for tida? Hvem vet...
Dag Johansen Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Det er ikke noe mystisk med dette. Ted ba selv om å bli slettet fra forumet, men noen årsak til dette oppga han ikke.
Geir Teigo Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Skrevet 1. juni 2007 Nei, det må han jo få gjøre som han vil med. Vi var i dialog om at han skulle snekkre et oppsett for en ny maskin, og det er det jeg håper han fremdeles kan gjøre. Har dog ingen hast. Jeg går til innkjøp først i andre halvdel i august. Tanken var å få et best mulig oppsett uten at jeg selv må lære meg om de forskjellige hovedkortene, RAM og prosessorfamilier. Dette kan Tad på RAMs:D, så hans eksperthjelp er sterkt ønsket.
Tom Knudsen Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Vel han hadde sikkert sine grunner. Synd for Ted var en fin fyr å snakke data med.
Lars B. Frostad Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Da har Jan Roar Rød (JRR) også forlatt Flightsim.no ser det ut til, prøvde å klikke på navnet hans - og da kom det opp: "Anonym Uregistrert" og "Denne brukeren er ikke lenger i vår database" fælt så mange som velger å få slettet sine brukerkontoer/forlater FS.no for godt nå for tiden, en uheldig trend! :confused:
Elias Lundereng Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Ja, triste saker! Gøy å beholde de "rutinerte" på forumet! Men som det sies, han kommer nok tilbake når han er innsnødd, og det er minusgrader ute!! :grin: Men man blir nyskjerrig om hvorfor han slettet brukeren da? En ting er å ta en pause, men å slette hele brukeren? Merkelige greier! :crazy:
TOS Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Tja... enkelte går vel rett og slett lei. Tidlegare var dette forumet av suveren kvalitet. Kan diverre ikkje påstå det idag. Det har tapt seg mykje dei siste åra, med krangling, frekke kommentarar, drittslenging etc litt for ofte. Tidlegare var det jamnt over betre stemning og meir folkeskikk ute og gjekk. Eg må seia at eg ikkje er forundra av at folk til slutt synest det er nok iblant. Eg påstår ikkje at dette er grunnen til at desse personane som er omtala her har slutta, men det KAN ha vore ein medverkande årsak.... Eller dei vart rett og slett lei av Flightsim og slikt, fekk familie, eller av andre grunnar måtte gi seg med det. Mange moglegheiter.
Andreas Ommundsen Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Begge to var jo noen flotte personer, så det var ikke noe bra å miste dem. Tror det skal mer til for å få dem tilbake enn litt snø og slaps, nå som de har sletta brukerkontoen sin, dessverre...
Toril Madsen Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Enig, når jeg går lei av FS.no så holder jeg meg bare borte en stund, også går det hele over, enkelt og greit, ingen grunn til å slette meg som medlem. Jeg tror at de som sletter seg som medlem er sure for noe og velger å vise det på den måten. Jeg er ikke nok på forumet til å vite om hvem som sa hva til hvem, så mye kan ha skjedd uten at jeg har fått det med meg.
Karl R Pettersen Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Vil annta at det er interressen for simming generellt som avtar for disse. Har merka det på meg selv, og for min del er det hele miljøet rundt som skurrer. Har ny maskin, men enda ikek giddet å installere. Men så er det andre hobbyer som har overtatt og. Skulle ønske det var langt flere timer i døgnet, da jeg ikek får tid til å gjøre alt jeg vil
Einar Bendigtsen Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Siden dette skjer to gangen, begynner jeg å lure om at det ikke bare er intereressen som ligger bak. Merkelig også at deres kontoer blir sletta. Synd uansett, siden de begge har bidratt stort. For min del trappet jeg gradevis ned pga at familien økte, og mer tid ble satt i forsete til disse.
Birger Blomvik Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Noen har også en tendens til å furte veldig mye også !!! Uten å nevne navn så har noen av våre bidrags-ytere, svært liten lunte. Det har blitt sagt både det ene og det andre, med trussel " om at da slutter jeg....". "Jeg legger ned mine hjemmesider...." "Filene blir ikke å finne mer...." og osv. Jeg er ikke så sikker på om jeg savner alle her, om dere skjønner. Men du verden; Det er fremtiden vi skaper og la oss for all del beholde de som er her i dag. Hva med en innvitasjon til FLG 07? Med litt VIP-behandling ? Foredrag fra de som bidrar i dag? Og osv.
Tom Knudsen Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Noen har også en tendens til å furte veldig mye også !!! Uten å nevne navn så har noen av våre bidrags-ytere, svært liten lunte. Det har blitt sagt både det ene og det andre, med trussel " om at da slutter jeg....". "Jeg legger ned mine hjemmesider...." "Filene blir ikke å finne mer...." og osv. Jeg er ikke så sikker på om jeg savner alle her, om dere skjønner. Men du verden; Det er fremtiden vi skaper og la oss for all del beholde de som er her i dag. Hva med en innvitasjon til FLG 07? Med litt VIP-behandling ? Foredrag fra de som bidrar i dag? Og osv. Godt å høre at de som overhode ikke bidrar med særlig mye da har så mye elegant å si om andre... Må si jeg følte meg rimelig truffet der og tar avstand fra dine synspunkter.. Ja en dårlig trend har kommet for å bli på forumet, men det er derfor moderatorene gjør sitt ytterste for å gjøre noe med det. Skal jo være ærlig jeg å si jeg har fått smekk på fingeren mange gnager og særlig da en blir litt vel over stokk og stein engasjert i det vi liker så godt. Ja jeg er enig at et forum aldri bør ha noe slik sortiment av krangling og dårlige vibber, men om alle blir med å gjøre sitt ytterste for at slike ting kan bli bedre, ja da er vi på god vei.
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Debattforumer på nettet har sikkert sine svinginger i medlemstallet fra tid til annen. Folk kan lett skifte emne i livet sitt og kanskje oppdage en ny hobby/interesse og forkaste noen andre hobbyer/interesser for å i det hele tatt få tid til den nye. Synes vi ikke skal slå opp dette så stort. Husk at det er sommer, ferie for mange. Når vintern kommer... så blir det nok mer aktivitet skal du se
Birger Blomvik Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Jeg skjønner ikke helt; Du føler deg rimelig truffet og tar avstand fra mine synspunkter. Men litt lengre ned i ditt innlegg så skriver du :""Skal jo være ærlig jeg å si jeg har fått smekk på fingeren mange gnager og særlig da en blir litt vel over stokk og stein engasjert i det vi liker så godt. Ja jeg er enig at et forum aldri bør ha noe slik sortiment av krangling og dårlige vibber"" Men da har jeg jo rett da....
Anbefalte innlegg