Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Gratulerer med dagen, fetter!

Men skal du se fram til noe, må det være de edle dråper i en Nordlandspils :grin:.

Skrevet

Nei, hva i svarte? Jeg trodde ikke du var karen til å drikke søringøl, Børge?

Jeg kjører ihvertfall Mack for alle penga (bokstavelig talt), og gleder meg stort over at Parken satser på kvalitetsøl fra tromsø foran det slappe skvipet de presterer å kalle Nordlandspils :grin:

Skrevet

Du kan vel egentlig drikke den nå også, hvis du føler det fordelaktig... :)

Bruk heller pengene på en seilflytur, bedre rus finnes ikke ;)

Og selvfølgelig, gratulerer med dagen, mange nye muligheter nå :grin: :whistle:

Skrevet
  • Forfatter

Sitat
Gratulerer med dagen, fetter!

Men skal du se fram til noe, må det være de edle dråper i en Nordlandspils .

Hehe :)

Takk alle sammen. Nå er nok en bursdag over :)

Sitat
Du kan vel egentlig drikke den nå også, hvis du føler det fordelaktig...

Bruk heller pengene på en seilflytur, bedre rus finnes ikke

Og selvfølgelig, gratulerer med dagen, mange nye muligheter nå

Seilfly? hmm, er vel ikke så mye seilfly her i nord?

Skrevet
  Sitat
Nei' date=' hva i svarte? Jeg trodde ikke du var karen til å drikke søringøl, Børge?

Jeg kjører ihvertfall Mack for alle penga (bokstavelig talt), og gleder meg stort over at Parken satser på kvalitetsøl fra tromsø foran det slappe skvipet de presterer å kalle [i']Nordlands[/i]pils :grin:

Du sier noe der, Magnus :whistle:.

Men en ting er sikkert, jeg tar ikke Mack til min munn. Tromsø-brygg, fysjom :sick:! Sånt skvip er forbeholdt idrettslaget og dets tilhengere :grin:.

Skrevet

Det finnes en klubb som starter med seilfly i nærheten av Bardufoss ivertfall. Vi solgte vår kjære Astir CS (LN-GGU) opp dit... :(

Skrevet

Må si meg enig med Geir. Jeg føler meg skikkelig konge når jeg flyr, selvom jeg bare såvidt har begynt. Men gud så befriende det er. Bare tenk når jeg begynner med soloflygning:D Ingen instruktør i baksetet som maser:P

Skrevet
  Sitat

Du sier noe der' date=' Magnus :whistle:.

Men en ting er sikkert, jeg tar ikke Mack til min munn. Tromsø-brygg, fysjom :sick:! Sånt skvip er forbeholdt idrettslaget og dets tilhengere :grin:. [/quote']

Så du insinuerer at jeg er TIL-tilhenger? Jaja, jeg er ihvertfall ikke søring :grin:

Glemte i alt tøvet mitt å gratulere trådstarter med dagen! Ti minutter igjen nå...

Skrevet
  • Forfatter
  Sitat
Nja' date=' Pepsi Max er jo den værste brusa som finnes og jeg noen gang har drukket, men faktisk, drikk heller det :D

Grattis med dagen på etterskudd... [/quote']

Sitat
Drikk heller pepsi max....

Pepsi Max går aldri inn i min munn.

Når det gjelder brus så er det Cola som er elsk<3

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …