Skrevet 29. mai 2007 17 år Forfatter Sitat Haha' date=' tuborg var jo også noe å glede seg til Grattis [/quote'] hehe, er det ikke noe å glede seg til da? ^^ Thank you ;D
Skrevet 29. mai 2007 17 år Gratulerer med dagen, fetter! Men skal du se fram til noe, må det være de edle dråper i en Nordlandspils :grin:.
Skrevet 29. mai 2007 17 år Nei, hva i svarte? Jeg trodde ikke du var karen til å drikke søringøl, Børge? Jeg kjører ihvertfall Mack for alle penga (bokstavelig talt), og gleder meg stort over at Parken satser på kvalitetsøl fra tromsø foran det slappe skvipet de presterer å kalle Nordlandspils :grin:
Skrevet 29. mai 2007 17 år Sitat I dag ble jeg da 16 år Bare to år igjen til jeg kan drikke en slik en: Ikke i Danmark :cool: Grattis
Skrevet 29. mai 2007 17 år Du kan vel egentlig drikke den nå også, hvis du føler det fordelaktig... Bruk heller pengene på en seilflytur, bedre rus finnes ikke Og selvfølgelig, gratulerer med dagen, mange nye muligheter nå :grin: :whistle:
Skrevet 29. mai 2007 17 år Forfatter Sitat Gratulerer med dagen, fetter! Men skal du se fram til noe, må det være de edle dråper i en Nordlandspils . Hehe Takk alle sammen. Nå er nok en bursdag over Sitat Du kan vel egentlig drikke den nå også, hvis du føler det fordelaktig... Bruk heller pengene på en seilflytur, bedre rus finnes ikke Og selvfølgelig, gratulerer med dagen, mange nye muligheter nå Seilfly? hmm, er vel ikke så mye seilfly her i nord?
Skrevet 29. mai 2007 17 år Sitat Nei' date=' hva i svarte? Jeg trodde ikke du var karen til å drikke søringøl, Børge?Jeg kjører ihvertfall Mack for alle penga (bokstavelig talt), og gleder meg stort over at Parken satser på kvalitetsøl fra tromsø foran det slappe skvipet de presterer å kalle [i']Nordlands[/i]pils :grin: Du sier noe der, Magnus :whistle:. Men en ting er sikkert, jeg tar ikke Mack til min munn. Tromsø-brygg, fysjom :sick:! Sånt skvip er forbeholdt idrettslaget og dets tilhengere :grin:.
Skrevet 29. mai 2007 17 år Det finnes en klubb som starter med seilfly i nærheten av Bardufoss ivertfall. Vi solgte vår kjære Astir CS (LN-GGU) opp dit...
Skrevet 29. mai 2007 17 år Trodde alle flyelskere drakk Heineken jeg. Det ølet har jo blitt kjendis her inne etter at den jævla heineken-reklamen har blitt postet en million ganger
Skrevet 29. mai 2007 17 år Må si meg enig med Geir. Jeg føler meg skikkelig konge når jeg flyr, selvom jeg bare såvidt har begynt. Men gud så befriende det er. Bare tenk når jeg begynner med soloflygning:D Ingen instruktør i baksetet som maser:P
Skrevet 29. mai 2007 17 år Sitat Du sier noe der' date=' Magnus :whistle:. Men en ting er sikkert, jeg tar ikke Mack til min munn. Tromsø-brygg, fysjom :sick:! Sånt skvip er forbeholdt idrettslaget og dets tilhengere :grin:. [/quote'] Så du insinuerer at jeg er TIL-tilhenger? Jaja, jeg er ihvertfall ikke søring :grin: Glemte i alt tøvet mitt å gratulere trådstarter med dagen! Ti minutter igjen nå...
Skrevet 30. mai 2007 17 år Nja, Pepsi Max er jo den værste brusa som finnes og jeg noen gang har drukket, men faktisk, drikk heller det Grattis med dagen på etterskudd...
Skrevet 30. mai 2007 17 år Forfatter Sitat Nja' date=' Pepsi Max er jo den værste brusa som finnes og jeg noen gang har drukket, men faktisk, drikk heller det Grattis med dagen på etterskudd... [/quote'] Thanks (enig med deg) Sitat Drikk heller pepsi max.... Pepsi Max går aldri inn i min munn. Når det gjelder brus så er det Cola som er elsk<3
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.