Skrevet 28. mai 2007 17 år http://www.seher.no/cm/SeHer/Se+og+le/Humorvideo/1.528627 Syns synd på hun, 7 år gammel og 222kg!
Skrevet 28. mai 2007 17 år Barnevernet burde ta henne vekk fra moren. Å mate barnet sitt 10.000 kalorier om dagen burde regnes som drapsførsøk. Bare fordi man er sulten betyr ikke at man må spise...
Skrevet 28. mai 2007 17 år Hvorfor har se og hør lagt den under humorvideo???!!! Se og le? Skal folk lissom ha det gøy på vegne av den stakkars ungen? Tragisk
Skrevet 28. mai 2007 17 år Tragisk utfall av elendig omsorg. Ser diverre alt for mykje slikt her borte. Eg har rett nok aldri sett noko så ekstremt, men 10 åringer rundt 100-150 kg er slett ikkje uvanleg her borte. Rett og slett skremande.
Skrevet 28. mai 2007 17 år Helt enig med Carl... Hva pokker har dette med humor å gjøre???? :eek: Det er jo det mest tragiske resultatet av amerikansk matkultur på sitt værste som desverre lot seg gro til et imperium av en fast food-kjede, Mc Donalds - "I'm lovin it". Jepp, love it until you die...
Skrevet 28. mai 2007 17 år Den dama der kan ikke være helt i vater.. 10 000 kalorier hver dag, det er greit at en unge i vekst trenger energi,men det er jo forsjell på å barbere seg og kappe av seg hodet.. Denne mora bør få en skikkelig smell..
Skrevet 29. mai 2007 17 år Oj oj oj, jeg hadde ihvertfall ikke forsatte og spise sånn mat, tror jeg hadde spist mer sunn mat. stakkars unge.
Skrevet 29. mai 2007 17 år Det er mulig â bli mett hvis man spiser grönnsaker og annen sunn mat! Variasjon gjør heller ingenting.. men som sagt... 10,000 kalorier hver dag er drapsforsøk.. "Legen sa hun hadde vondt i magen, så jeg matet henne til hun ble så fet at hun ikke kjente noe" uff uff...
Skrevet 29. mai 2007 17 år Kommer ikke inn på kinken nå, så de her nok fjernet den. Kanskje like greit det!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.