Trond Meier Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Se video av besøket her (gå ca 10 min ut i videoen.. de prater on noe annet først). Her kan dere se en del av character creation som jeg jobber med, og litt om combatsystemet i spillet. Video kvalitet og lyd på dette klippet er helt elendig, men minst får dere se litt Siter
Marius Sparby Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 *installere takrenne og lensepumper i trynet p.g.a. all sikling* Dæven og jeg gleder meg til dette er ferdig. En ting, Trond, vet du om det er separate servere for Europa i likhet med f.eks. WoW, eller om folk fra hele verden møtes på samme servercluster som i AO? Siter
Trond Meier Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Skrevet 27. mai 2007 Det er ikke jeg rette person til å svare på prøv våre community forums http://community.ageofconan.com Siter
Andreas Nysveen Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Gleder meg skikkelig nå! Det spillet så ekstremt bra ut! Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Jeg syns fortsatt du er en "lucky bastard", som får være med på et så stort og spennende prosjekt som "Age of Conan", Trond Siter
Tom Knudsen Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Veldig stilig Trond.. Første gangen jeg har sett en lesbende geek. Men skal man lage et så godt produkt så må man være geek.. Jeg hadde passet meget godt inn Siter
David Gabrielsen Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Er veldig enig med Fredrik. Jeg har selv jobbet som programmerer i snart 8 år, og nå er det egentlig kun spillebransjen som interesserer meg i datasammenheng. De fleste ender opp som meg, og programmerer grensesnitt mot forskjellige systemer (økonomisystemer/CRM, etc.), og jeg er mildt sagt ganske lei av det. Og få vært med på et seriøst spillprosjekt hadde nok gitt meg en skikkelig vitamininnsprøytning av hva databransjen har å tilby. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 De fleste ender opp som meg' date=' og programmerer grensesnitt mot forskjellige systemer (økonomisystemer/CRM, etc.), og jeg er mildt sagt ganske lei av det.[/quote']Det skjønner jeg godt, er ferdig med en bachelor i Informatikk neste år, og jeg kan ikke si at det frister så veldig å jobbe med slike systemer...men et sted må man jo starte. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.