Einar Halvorsen Skrevet 5. juni 2001 Skrevet 5. juni 2001 Hei alle Førstkommende torsdag, (7. juni) vil piloter fra Andøya Flystasjon foreta en kartlegging av Norge på langs. Vi vil fly fra Kirkenes til Kjevik. På turen vil vi anrope alle fly vi møter og be om identifikasjon, flyrute o.l. Vi vil fly online og flyr flere fly i bredden slik at vi dekker hele Norge på en tur. Derfor må dere ikke bli overrasket om dere blir anropt av en "husky" eller "saint" på turen. Det vil også være noen F16 som svinger seg rundt i mer fri flyt. Selv vil jeg sitte som en "overvåker" for de militære pilotene og motta all den info de kommer med. jeg vil samarbeide med de controllere som er online den kvelden slik at det ikke blir noen farlige situasjoner. Derfor en oppfordring til dere alle: Ta en tur den kvelden så får vi stor aktivitet. MVH Stasjonssjefen for Andøya Flystasjon Siter
Oystein Thomassen Skrevet 6. juni 2001 Skrevet 6. juni 2001 quote: Opprinnelig postet av Einar Halvorsen: Derfor en oppfordring til dere alle: Ta en tur den kvelden så får vi stor aktivitet. Ja, jeg skulle gjerne tatt en tur den kvelden, men da må jeg vel fly online, hvilken server er det dere skal fly på? Kan jeg få en ip adresse ? Siter
Einar Halvorsen Skrevet 6. juni 2001 Forfatter Skrevet 6. juni 2001 Hei Ja skal vi kunne se deg så må du nok fly online. På SATUC's sider vil du finne IP til alle tilgjengelige servere. selv bruker jeg denne IP: 194.143.178.141 mener det skal være til UK-serveren. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.