Skrevet 24. mai 2007 17 år Var ute og jogget i sta. Løp med mobilen i hånda og da jeg kom hjem funka ikke tastene: 3,6,9 og #.. Jeg slo av telefonen fordi jeg trodde det kunne hjelpe med å skru den av og på. Men det funka ikke, så jeg fikk ikke tasta inn PIN kode. Så nå sitter jeg med PUK kode som jeg ikke får skrevet inn.. Noen som har noen tips?
Skrevet 24. mai 2007 17 år Prøv å ta av frontdekslet og tastaturet, og sett det på plass igjen. Kan være forskjøvet.
Skrevet 24. mai 2007 17 år Forfatter Hvordan får du av frontdekslet på den da? Er ikke noe superkrise fordi jeg får K810i neste onsdag, men trenger mobilen inntil da, så takk for all hjelp
Skrevet 24. mai 2007 17 år En kjapp tur på google ga meg dette http://repair4mobilephone.org/disassembly_sony_ericsson.html Kanskje du finner noe nyttig der? Erlend kom meg i forkjøpet
Skrevet 24. mai 2007 17 år Erlend kom meg i forkjøpet \\:\\) Gjorde nok det ja, men godt å se at det er flere som er ivrige på den destruktive fronten :grin:
Skrevet 24. mai 2007 17 år Forfatter Takk for hjelpa gutta! Nå fungerer alt som det skal! (Ingen ting funket, så jeg holder meg til Nokia N-Gage frem til jeg får den nye mobilen) "Det enkle er ofte det beste" :grin:
Skrevet 24. mai 2007 17 år Hehe, dritbra Gert! Det er en grunn til at jeg har pyrosertifikat :cool: Er en grunn til at jeg misunner deg og det sertifikatet ditt
Skrevet 24. mai 2007 17 år Hehe' date=' dritbra Gert! Det er en grunn til at jeg har pyrosertifikat :cool: Er en grunn til at jeg misunner deg og det sertifikatet ditt Jeg får ikke ødelegge noen ting som helst. Bare leke med flammer, nitropapir, nitrotråd og sånne ting.. ^^ Utrolig gøy. Men det KOSTER..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.