Skrevet 23. mai 2007 17 år Noen som har prøvd Command & Conquer 3: Tiberium Wars ? Jeg så en dokumentar som noen kompiser gjorde for EA GAMES under The Gathering, og de hadde fått noen heftige intervju med skaperne av det nevnte spillet som var til stede under TG. Ble gira på å se nærmere på det - noen andre her som har prøvd det, evt. hva er deres erfaringer vs. f.eks. C&C Generals? Generals er jo helt kanon! Bare synd den går så umenneskelig treigt på LAN..
Skrevet 23. mai 2007 17 år Nå er Red Alert det siste spillet jeg spilte i C&C serien, så Generals vet jeg veldig lite om. Jeg har prøvd demoen av C&C 3, og for meg var det et gledelig gjensyn. Det var ikke så mye nyvinnende med dette spillet, det var i god, gammeldags C&C stil, men det var bra grafikk og videoene mellom oppdragene er av ganske bra kvalitet. Stort sett "more of the same" er nok min konklusjon, men når det gjelder C&C er ikke det nødvendigvis negativt PS! Nå er min mening basert på demoen, så jeg kan ikke kommentere på det fulle spillet. Storyen kan jeg heller ikke kommentere på, bortsett fra at, som sagt, videoene mellom oppdragene ser ut til å være av god kvalitet.
Skrevet 23. mai 2007 17 år Yepp spillet var en slags "Return to the good old days of Red Alert 1". Like du RA1 burde du like C&C3.
Skrevet 23. mai 2007 17 år Det er et kjempebra spill! Mye er likt som før, bare bedre grafikk og spillopplevelse. Kan vel nesten sammenlignes som fra FS9 til FSX :grin:
Skrevet 23. mai 2007 17 år Forfatter Når sant skal sies, har jeg ikke spilt Red alert - bare Generals og Generals Zero Hour! Sitter å laster ned noen ingamevideoer nå.. *spent*
Skrevet 24. mai 2007 17 år C&C-serien tok en litt "uheldig" vending i mine øyne, etter at C&C: Generals kom. Selvsagt er grafikken blitt bedre, mere fancy, 3D, osv osv. men synes selve spillbarheten og innholdet er vesentlig bedre i de gode gamle seriene! Når jeg sier "gamle serien", så er det altså disse klassikerene jeg henviser til: * Command & Conquer (Aug. 1995) * Command & Conquer The Covert Operations (April 1996) * Command & Conquer Red alert (Oct. 1996) * Command & Conquer Red alert Counterstrike (Mar. 1997) * Command & Conquer Red alert The Aftermath (Sept. 1997) * Command & Conquer Tiberian Sun (Aug. 1999) * Command & Conquer Tiberian Sun Firestorm (Feb. 2000) * Command & Conquer Red alert 2 (Oct. 2000) * Command & Conquer Yuri’s Revenge (Oct. 2001) * Command & Conquer Renegade (Feb. 2002) Ja ja, kanskje jeg er litt "old school" - men sånn er det nå en gang. Alle disse ovenfor, i tillegg til disse: * Command & Conquer Generals (Feb. 2003) * Command & Conquer Generals Zero Hour (Sept. 2003) kan man få i en spesial-pakke fra EA, som heter: "C&C - The First Decade" - anbefales på det varmeste! Dog har jeg de fleste fra før, så for meg er ikke dette så interessant uansett - for andre som evt. har store "hull" i sin C&C-samling anbefales denne pakken på det varmeste! Her får du hele 12 stk. C&C-klassikere på én og samme DVD: Electronic Arts: "Command & Conquer: The First Decade"... Jeg skal vel innrømme at jeg synes C&C:3 er bedre enn "Generals"-serien. Men allikevel synes jeg C&C-spillene har mistet noe på veien, etter at 3-D grafikken og alle disse fancy greiene gjorde sitt inntog. Har ikke spillt så mye C&C:3 enda, men kommer nok til å gå tilbake til den senere - grafisk er den selvsagt svært lekker. I tillegg er den noe bedre oppbygd enn Generals, og har sånn sett litt mer til felles med klassikerene.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.