Skrevet 22. mai 2007 17 år Jeg var hadde meg en tur på sjøen i dag for og prøve og "fange" noe fugler. Jaja, dette blir lett tenkte jeg, men den gang ei. Føre en båt, mens du står i den og vri deg 720 grader ette fugler var ikke så enkelt alikevel, men noen bilder ble det. Legger ut 2 bilder. Legger til at det var forholdsvis mørke lysforhold, og fikk litt motlys, men det synest jeg egentlig bare ble litt kult. Vurderte om jeg ville ha fuglene i senter av bilde, eller litt på siden. Som dere ser ble det litt på siden. Jeg ser nå at det siste bilde kan lett få en oppfølger som er litt annerledes cropet. Takk for titten.
Skrevet 22. mai 2007 17 år Veldig flotte bilder, og jeg prøver å følge opp. Dog ikke like flott som deg, da jeg ikke er noen god fotograf! Enjoy, or dont.. Posserer litt for meg! :grin: Ikke fullt så mye possering, mer jaging faktisk. :crazy: Suddenly, the hunter becomes the hunted!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.