Thomas Svart Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Ja netop.. :cool: Hav nu en fantastisk sommer, og kan i lide at flyve i dårligt vejr, så flyv til Danmark, vi har slået rekorden fra 1946 med mest regn. Torden osv. :sick: Øv !! tror jeg flyver til Tenerife i aften, trænger til sol og varme. :grin: Glemte at sige at "hvis" i logger på, så skal i finde World Evolution Airlines & Freight da vi er en ud af 3 servere som er på denne IP. Til info 50% af vores medlemmer er fra Norge resten Dansk og Svensk Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Om du vil ha sol og fint vær er det berre å ta seg ein tur oppover vestkysten av Norge :cool: Her er det 20 grader og sol. Siter
Thomas Svart Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 You got that Knut Arne Nygård I am on my way!! Siter
Frode Skibrek Skrevet 12. august 2007 Forfatter Skrevet 12. august 2007 Jeg ser at det endelig er kommet på plass ett skikkelig sett med regler for forumet, men å sette regler på serveren? Det er man visst ikke villige til... Går da over til å fly på Norpilots server. Siter
Thomas Svart Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Nope er helt enig.... Velkommen hos os på WEAF også Siter
Marius Sparby Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Jeg ser at det endelig er kommet på plass ett skikkelig sett med regler for forumet' date=' men å sette regler på serveren? Det er man visst ikke villige til... Går da over til å fly på Norpilots server. Problemet har aldri vært manglende regler. Problemet har vært noen til å faktisk håndheve dem. Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Et lite spørsmål. Er det ikke det nok kapasitet på serveren at man kan starte et session for lek og et for seriøsitet? Da kan man sette regler at de seriøse får ikke lov å fly på lek serveren og de lekne på seriøsitets serveren. Og bom alle er fornøyde eller hva? Siter
Thomas Svart Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Et lite spørsmål.Er det ikke det nok kapasitet på serveren at man kan starte et session for lek og et for seriøsitet? Da kan man sette regler at de seriøse får ikke lov å fly på lek serveren og de lekne på seriøsitets serveren. Og bom alle er fornøyde eller hva? Man kunne afgive noget ansvar, til fx. flere admin.. super simpelt og koster ikke noget Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Må si meg enig med Thomas Svart på dette emnet Folk må da for all del få lov til å leke seg, men det går en fin liten grense også, enkelte logger seg inn bare for å ødelegge for andre, noe jeg personlig har opplevd ved flere anledninger på serveren, blandt annet ble en 8 timers flight ødelagt pga en spiller som måtte joine på en runway jeg sa jeg kom til å lande på. Joda, jeg kan klandre meg selv for at jeg valgte å bruke FS Passengers på flightsim.no serveren, men ma må da kunne ha litt gjensidig respekt for hverandre også mener jeg. Siter
Frode Skibrek Skrevet 19. september 2007 Forfatter Skrevet 19. september 2007 Trådstarter kommer til å denne diskusjonen fortsette til noe skjer.... for nå er fs.noserveren så godt som evakuert av de gode gamle gutta som man kunne lære noe av, og Virtual Norwegian Airforce og andre har mer eller mindre tatt over med tullet sitt. Jada PK. Jeg vet at du sansynligvis kicker på det jeg skriver nå, men det er dessverre slik jeg oppfatter det. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.