Skrevet 20. mai 2007 17 år Det er en ting jeg har gått og tenkt på lenge, og nå var tiden inne for å spørre. Det er jo flust av flyinteresserte her inne på forumet (selvfølgelig), men det er aldri noen som har skrevet noe om filmen som heter "One Six Right". Er dette fordi det er få som kjenner til den, eller fordi dere ikke synes den er noe spesielt bra? Selv bestilte jeg den for 5-6 uker siden, og kjørte den i DVD-spilleren straks den dumpet ned i postkassa mi. For et mesterstykke av en dokumentarfilm om general aviation! Har man ikke hatt lyst til å ta flylappen før, så får man det ihvertfall etter å ha sett denne filmen! One Six Right forteller historien om en relativt liten, men svært trafikkert flyplass i det sørlige California - Van Nuys Airport. Her er masse intervjuer, flyplassens historie fra 1920-tallet og fram til i dag og mye fine bilder av mange forskjellige fly. (F.eks fra det som må være tidenes styggeste fly - The Pregnant Guppy fra 1962. Bygget for å frakte raketter over lange distanser). Tok meg friheten til å ta noen screenshots fra filmen. De er ikke spesielt gode, men men.... (Mulig det skulle vært postet i "Screenshots" eller "Bilder", men jeg visste ikke om DVD-bilder skulle dit.) Det var det! Kunne sikkert tatt mange flere (og mere) interessante bilder, men jeg raste bare fort gjennom. Kanskje dette kan være noe å ta inn i shoppen?! Og... ikke skyt meg hvis jeg postet i feil forum
Skrevet 21. mai 2007 17 år Helt enig! Har sett litt av filmen selv for en stund tilbake og ble helt forelsket... bare se her: One Six Right
Skrevet 21. mai 2007 17 år Jeg har hverken sett den eller hørt om denne filmen før men etter smakebitene jeg har sett her kunne jeg godt tenkt meg å gått til anskaffelse av denne DVD'en. Bra innlegget ble postet her, ellers hadde jeg kanskje oversett det.
Skrevet 21. mai 2007 17 år Forfatter Den var ny for meg. Takk til Tom Arild som tipset! Bare hyggelig Det er absolutt en film de fleste her ville like veldig godt tror jeg. Kan bestilles fra flere steder, men tror formatene varierer. Jeg bestilte herfra, og det tok 9 dager før den lå i DVD-spilleren min. Her er noen flere bilder fra filmen Hilsen meg
Skrevet 21. mai 2007 17 år NAK Shop har den også. I praksis kan man vel hente den på lageret deres i Oslo (ved slottet) hvis man vil ha det så fort som mulig, men den kan også sendes i posten. http://www.nakshop.no/product.php?productid=19755&cat=0&page=1 De har også enda en DVD som har et eller annet med One Six Right å gjøre. Ser ut som en Special Features DVD eller noe: http://www.nakshop.no/product.php?productid=19754&cat=0&page=1
Skrevet 22. mai 2007 17 år Det er en ting jeg har gått og tenkt på lenge' date=' og nå var tiden inne for å spørre. Det er jo flust av flyinteresserte her inne på forumet (selvfølgelig), men det er aldri noen som har skrevet noe om filmen som heter "One Six Right". Er dette fordi det er få som kjenner til den, eller fordi dere ikke synes den er noe spesielt bra? [/quote'] Tipset allerede i 2005 om denne filmen:) Den første traileren er uheldigvis tatt av nett:(
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.