Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg var storfan av Manchester United på 90-tallet(de åren jeg iallefall skjønte hva fotball var;)) og Peter Schmeichel var og er forsatt ett av mine store forbilder i fotball.

Så jeg har litt lyst til å skaffe meg en av keeper-draktene som Schmeichel spilte med på 90-tallet,noen som har den eller kjenner noen som vil selge?

hadde vært topp hvis Schmeichel står bakpå og :)

Hvis noen lurer på hvordan de ser ut,så sjekk ut denne videoen :)

SUOFN4hJwnY

Skrevet

har den lilla og sorte drakten han brukte i den kampen da han gjør redningen som blir sammenliknet med Gordon Banks' redning i 66' VM mot Pelè. Tror det var mot Rotor Volgograd i CL.

Tror ikke jeg er interessert i å selge, desverre :) Har også den gule som Mark Bosnich og Raimond Van der Gouw spilte i sesongen etter at Peter gikk til Portugal.

Skrevet

Hvis du finder en som er til salg, koster den nok en del skal du se ;) .

Skrevet
  • Forfatter
har den lilla og sorte drakten han brukte i den kampen da han gjør redningen som blir sammenliknet med Gordon Banks' redning i 66' VM mot Pelè. Tror det var mot Rotor Volgograd i CL.

Den redninga er en av hans beste :D elt rått hvordan han får løftet ballen langt over mål :)

Har snakket med ett par selgere på Ebay,så det blir nok den mørkegrønne fra 1998 sesongen,koster 40 kroner :P

Skrevet

Syns jo den lilla og svarte, samt den lyseblå fra Champ Lgue finalen i 99 er de to flotteste. :D

Er litt uenig i at det er hans beste. Den som er i den filmen mot Liverpool der er jo enorm. Pluss endel ifra de to-tre første sesongene hans i United trøya. Men han leverte jevnt over varene, så var ingenting å si på ham.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …