Skrevet 20. mai 2007 17 år Jeg var storfan av Manchester United på 90-tallet(de åren jeg iallefall skjønte hva fotball var;)) og Peter Schmeichel var og er forsatt ett av mine store forbilder i fotball. Så jeg har litt lyst til å skaffe meg en av keeper-draktene som Schmeichel spilte med på 90-tallet,noen som har den eller kjenner noen som vil selge? hadde vært topp hvis Schmeichel står bakpå og Hvis noen lurer på hvordan de ser ut,så sjekk ut denne videoen SUOFN4hJwnY
Skrevet 21. mai 2007 17 år har den lilla og sorte drakten han brukte i den kampen da han gjør redningen som blir sammenliknet med Gordon Banks' redning i 66' VM mot Pelè. Tror det var mot Rotor Volgograd i CL. Tror ikke jeg er interessert i å selge, desverre Har også den gule som Mark Bosnich og Raimond Van der Gouw spilte i sesongen etter at Peter gikk til Portugal.
Skrevet 21. mai 2007 17 år Forfatter har den lilla og sorte drakten han brukte i den kampen da han gjør redningen som blir sammenliknet med Gordon Banks' redning i 66' VM mot Pelè. Tror det var mot Rotor Volgograd i CL. Den redninga er en av hans beste elt rått hvordan han får løftet ballen langt over mål Har snakket med ett par selgere på Ebay,så det blir nok den mørkegrønne fra 1998 sesongen,koster 40 kroner
Skrevet 21. mai 2007 17 år Forfatter Hvis du finder en som er til salg' date=' koster den nok en del skal du se . [/quote']Som sagt,Ebay har det meste fant en til 2.Pund!
Skrevet 22. mai 2007 17 år Syns jo den lilla og svarte, samt den lyseblå fra Champ Lgue finalen i 99 er de to flotteste. Er litt uenig i at det er hans beste. Den som er i den filmen mot Liverpool der er jo enorm. Pluss endel ifra de to-tre første sesongene hans i United trøya. Men han leverte jevnt over varene, så var ingenting å si på ham.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.