Erik Hosle Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Er det noen her som har tips om billige og bra internettbutikker som fremkaller bilder? Har prøvd fotoknutsen over nett, men servicen var elendig og det tok nesten tre uker før jeg fikk bildene. Siter
S. L. Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Elkjop.no - Best i Test http://www.dinside.no/php/art.php?id=300100 Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 bruker Eurofoto jeg da og er meget godt fornøyd med både leveringstid og bildene derfra. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Har prøvd de fleste (ut fra hvem som har råest tilbud og kampanje osv.), og som regel kommer bildene SVÆRT raskt. I tillegg til å anbefale Elkjøp (gratis frakt, dersom du henter bildene på din nærmeste Elkjøp-forretning), og Eurofoto - begge disse er jo allerede foreslått; vil jeg i tillegg anbefale: FotoLabo Finnes også andre, som f.eks: Elite Foto JapanPhoto Preus Foto Siter
Rune Barmark Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Trådstarter: Hva var galt med service? Var kvaliteten bra? Kan egentlig ikke anbefale noen nettbutikker siden det er mange feilkilder mtp. bildekvalitet, fargestikk, fargeprofiler, leveringstid m.m. Derfor er det greit å bruke en butikk der man kan prate med den/de som produserer bildene og derifra gå sammen om å bedre sluttresultatet for deg som kunde. En annen løsning er å printe ut bildene selv. Dagens bedre printere i konsument/prosumentmarkedet er meget bra på utskriftskvalitet og kostnad - så lenge du ikke fremkaller i store kvanti hver gang du fremkaller. Her får du også full styring over størrelse, farger, kontrast og andre ting du måtte ønske deg slik at sluttresultatet blir det du ønsker. Ikke minst foretrekker jeg å fremkalle bildene mine privat (hos meg selv) siden jeg kan velge ut hvilken type papir og blekk jeg vil bruke. Siter
Geir Teigo Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Kan anbefale Eurofoto. Valgte de for to år siden eller noe p.g.a. at de vant en best i test på TV2. Siden den gang er det andre som har tatt over tronen, men ser egentlig ingen grunn til og bytte leverandør når det er noen øre i forskjell og vi er veldig fornøyd med kvalitet, kundeservise og leveringstider. Eneste vi kan sette fingeren på, er nettløsningen deres. Det er en funksjon på hjemmesidene deres hvor man kan lage takkekort etc., denne har litt dårlig brukervennlighet. Ellers er vi godt fornøyd og fremkaller ca. 100-200 bilder i året. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.