Skrevet 18. mai 2007 17 år Du kan jo søke å se om du lurer på det. Jeg har sett saken før men det er nok mange som ikke har fått med seg forrige post. Enkelte ganger vet du ikke hva du har gått glipp av. Om noen poster noe de ikke vet har blitt postet tidligere så er det mange som får med seg det de har gått glipp av; uten å vite at det eksisterte noe sånt (som f.eks. IT systemer på en 737). Good post!
Skrevet 18. mai 2007 17 år Mangge takk for det fine innlegget Kenneth. For en som er interssert i Boeing-737 så var her masse interessant å lese med godt illustrerende bilder. Jeg har kopiert artikkelen og gjemt den godt i ett Word-dokument.
Skrevet 18. mai 2007 17 år Forfatter takker for gode innlegg her, jeg hadde i vaffal ikke sett dette før og siden jeg jobber med IT systemer, og er veldig interessert i 737 les (sykelig) så kombinerte dette innlegget begge deler samtidig.
Skrevet 18. mai 2007 17 år Nei, jeg har heller ikke sett dette før og er også det enkelte vil kalle "sykelig" opptatt av B-737. :grin:
Skrevet 18. mai 2007 17 år Jo da, vi har hatt denne artikkelen oppe tidligere her på FS.no - men skader jo ikke å poste den igjen. Er tross alt ganske interessant stoff uansett, og hva er det man sier: "til glede for nye lesere" osv..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.