Gert Andreas Barring Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Nei, men leverte dere Part A & B samtidig? Dere kunne jo ha tipsa hverandre. Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Veit ikke hva jeg kommer opp i ennå jeg :grin:. Vi (på VG1) får vite om vi kommer opp i skriftlig eller ikke 24. mai. Eneste skriftlige fag vi kan komme opp i er engelsk. Håper virkelig jeg kommer opp i det, fikk 6 på engelsk heldagsprøve, så hadde vært konge å komme opp i det :grin: Ellers får vi vite om muntlig eksamen mid june eller noe Siter
Øyvind Grassdal Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 På vår skole er det 60% sjangs for at vi ikke kommer opp til eksamen. Jeg skal være en av de 60%. Hvis ikke, så vil jeg komme opp i muntlig og i samfunn. Siter
Audun Braastad Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Ja, nå sitter "matte-elevene" med eksamen. Nå er det bare oss som har norsk igjen. Hva skal dere skrive om i morgen? Siter
Lars Hassel Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Første juni er det trekning her på skolen, og jeg har virkelig ikke lyst til og komme opp, Matte er eneste man kan komme opp i skriftlig og i muntlig er det matte og naturfag! håper jeg slipper dette! hehe. Men nå er det heldigvis ikke lenge igjen til ferien:D jippi mvh Lars Siter
Stian Isaksen Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Skrevet 21. mai 2007 Skal skrive nynorsk i morgen, om global oppvarming. Siter
Andreas F Berger Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Skal skrive om fornybare energikilder på bokmål imorgen. titlen skal være "Olje og gass eller Sol og vind" Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Hvordan gikk det for matte-folket da? Gikk veldig greit for min del.. Ikke noe spesielt jeg slet med egentlig. Uansett, så er det en utrolig lettelse å være ferdig! Siter
Audun Braastad Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Skal skrive skjønnlitterært, bokmål i morgen. "Start av roman" er sjangeren, og temaet er kriminalitet Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Kom opp i 2MX skriftlig, altså ikke noe muntlig på meg i år Siter
Andreas Nysveen Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Jeg fikk muntlig, så jeg antar at lærerne kommer til å kjøre hardt med oss få som ikke fikk skriftlig til siste dag på skolen! Siter
Øyvind Grassdal Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Neeeei, jeg kom ikke opp i skriftlig. Må regne med masse pugging framover nå ja, men "kun" fem fag jeg kan komme opp i muntlig da, bare det ikke er geografi eller Naturfag. Siter
Ole Theodor Holland Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Kom opp i 2MZ skriftlig! Ikke helt det jeg ville komme opp i, men det er hvertfall bedre enn spansk! *grøss* Siter
Magnus Eliassen Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Kom ikke opp i skriftlig Og det blir nok heller ingen muntlig eksamen :whistle: Siter
Gjest Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Skal opp i Software Engineering' date=' Algoritmer og datastrukturer og Databaser, blir nok veldig "artig". [/quote'] Hva er status på det særdeles flotte utvalget av eksamensfag? Fått unna det meste? Var oppe i Programutvikling i dag. Med rennende nese og tette bihuler... ugunstig. Siter
Martin Flikkeshaug Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Jipii! Kom ikke opp i noe Kan fortsatt komme opp i muntlig da.. Det er kjipt. Vil ikke ha naturfag i muntlig fks. Siter
Andreas Nysveen Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Hos oss gjorde noen en tabbe. så Hele skolen kunne sjekke om/hva de kom opp i i går. Vet ikke om det bare var min skole som gjorde dette :crazy: Siter
Matz Warland Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Yeah, kom ikke om i skriftlig, men da er det bare praktisk muntlig og muntlig som gjenstår Siter
Magnus Eliassen Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Er det ikke sånn at det er maks 7 som kan komme opp i muntlig hver termin? Eller er det feil? Siter
Matz Warland Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Hmm trodde ikke det, i hvertfall ikke hos oss Siter
AMO Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Nei, det er mye mer enn det som kan komme opp i muntlig. To klasser er garantert å komme opp i muntlig eksamen på min skole i år. Siter
Anders johansen Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Jeg kom opp i engelsk og er veldig fornøyd med det.. Eksamen er ferdig ;D Nå gjenstår bare avsluttende prosjektoppgave og muntlig eksamen, Siter
Stian Haukland Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Kom bare opp i matte og statistikk, ship construction and marine operations, fysikk, elektro, Transport lov og maskin :sick: Bare maskin eksamen igjen så går vegen hihi :grin: Føler det snart er på tide med sommer Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.