Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Hehe funker sikkert det Geir. Det kommer til å gå så bra skal du se.

Men jeg vil fraråde dere med å ta med noe som helst snop (godter som det heter andre plasser) og brus. Dere blir lite kosentrert og det kan ende med en karakter dårligere. Mitt snop består alltid av 2L vann, to epler, en pære og brødmat. Spis en god frokost, og sov lenge, (dvs, legg deg nå) :)

Skrevet

Vi fikk bruke data på alt.

Jeg leverte 16:05. Det ble 9 sider med Del A og Del B. Skrev Oppgave 5. Om at fotballspillere ikke fortjener så mye penger som de får.

Johan: 12:30?!?!?! Ingen gikk før 14:50 hos oss. Han som gikk da sliter i engelsk.

Skrevet

Meget mulig, jeg husker ikke :) 3 år siden jeg var gjennom det! Men likevel er perioden mellom 09:00 og 16:00 altfor lenge, det er ikke i nærheten av hva vi fikk på eksamen i 10.klasse, ei heller nå på videregående. Det kan da umulig stemme? Enten det, eller så har Djupedal virkelig løsnet på tøyelene, noe så til de grader også :crazy:

Skrevet

Ifølge regler over hele landet er det 5 timer + 15 minutter ekstra å ordne papirene på. Siden dere hadde prosessorientert Olaf, får dere vel 6 timer og 45 minutter? Er ikke alle som har prosessorientert skjønner du... Iallefall ikke på vår skole :) Den startet 08:30 hos oss...

Har begynt oppkjøringa til matte nå. Må være deilig å være ferdige for dere som hadde engelsk..

Skrevet

Prosessorientert skriving er å skrive gjennom ulike prosessar. Der formålet er å bli ein betre skrivar. Denne prosessen byrjar med ei idémyldring, for vidare å bli til ulike utkast. Desse utkasta endar til slutt opp i ein endeleg tekst, som er eit resultat av dei ulike prosessane.

Unnskyld meg, men hva faen?

Dette måtte vi gjøre(eller, det var ikke obligatorisk, men anbefalt så til de grader) innen de fem timene vi hadde på eksamen, og nå får dere to timer ekstra til det? Djupedal, du er litt av en tøffel :)

Skrevet

Hehe :D

Ser ikke så veldig positivt på opplegget egentlig. Greit nok med en responstid, men det bør stoppe der. Første- og andreutkast, idèmyldring, informasjonsinnhetning, TREDJEutkast og evaluering +++ Hva i huleste? Hvorfor skal dette være så bra... Er jo bare noe styr fra ende til annen, og er glad jeg slipper det.

Skrevet

Når vi hadde prosessorientert skriving i norsktentamen, skrev vi først et utkast, så gikk vi sammen i grupper og leste hverandres stiler, og kom med forslag til forbedringer osv. før vi fortsatte med en innføring. Utenom det har jeg aldri i mitt liv kladdet før jeg innfører på en språktentamen :whistle:

Skrevet

Bor i VEgas for tia, og jeg har eksamen i 8 fag. Spørs om du kan kalle det eksamener. Er latterlig lett..er det et spørsmål du ikke har peiling på, er det bare å spørre læreren så får du svaret. Ler meg ihjel av High School

Skrevet

Vet ikke hvordan det er i Vegas, men et annet sted i USA er det sånn at om man har fire eller færre dager fravær, så slipper man eksamen eller heldagsprøve i fagene :)

Hadde det bare vært så enkelt!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...