Abdur Rahman Jalil Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Bor jo her på furuset jeg da:P... i Klassen min er det bare 1 som skal ha nynorsk... og det er rundt 5 i den andre klassen :grin: Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Ingen vits i å strø salt i såret Vidar, hehe... Skole er noe dritt. Gruer meg mest til VGS da tysktentamen kommer.. Og kanskje eksamen om jeg blir VIRKELIG uheldig! *grøss* Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 hmmm MÅ jeg ta språk på VGS? Har ikke språk 8-10. Har gått IKT jeg... Så må jeg da ta ett språk på VGS? Mener å hsuke jeg må det Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 hmmm MÅ jeg ta språk på VGS? Har ikke språk 8-10. Har gått IKT jeg... Så må jeg da ta ett språk på VGS? Mener å hsuke jeg må det Kommer vel helt an på hvilken linje du velger, men om du f.eks skal gå allmenne fag så må du ha et c-språk i tillegg. Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Jeg kom opp i engelsk, og vi skal skrive om MONEY!! ;D Alriiight!! Siter
Matz Warland Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Det stemmer det, det er avhengig av hvilken linje du går. På de aller fleste linjene må du ta ha et språkfag, utenom engelsk da. Derfor er det nemlig greit å ha hatt et tredje språk på ungdomsskolen, da blir alt enklere på VGS. Jeg hadde fransk på ungdomskolen i 3 år og nå tar jeg det "på ny", har fransk 1, for nybegynnere. Dette er egentlig ganske greit, jeg ser nemlig ikke grunnen i å kunne fransk, så hvofor ikke ta den enkle og få gode karakterer samtidig som du får mer tid til andre fag? Siter
AMO Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Trenger ikke nødvendigvis være enklere på VGS med språk på ungdomsskolen Jeg hadde ikke språk på ungdomsskolen, og sliper med to år tysk på VGS Men nå skal ikke jeg spore av helt, skulle bare supplere til de over! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Matematikk her (FAAAAAAAAAAAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Trenger ikke nødvendigvis være enklere på VGS med språk på ungdomsskolen Jeg hadde ikke språk på ungdomsskolen' date=' og sliper med to år tysk på VGS Men nå skal ikke jeg spore av helt, skulle bare supplere til de over! [/quote'] Har du bedøk? Angrer på at jeg ikke søkte om C-språk i stedenfor B. Mye lettere, og i og med at jeg har bedøk, hadde det bare blitt to år uansett. Tysktentamen er ikke noe stress, men håper jeg slipper tyskeksamen for å si det sånn. Er heldigvis ferdig med språket når jeg går ut dette skoleåret Og til alle de som kom opp i eksamen: pCWw6W5NEa8 :grin: Siter
AMO Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Har ikke det, har helt vanlig allmennfaglig studieretning Men jeg skulle ønske i dag at jeg hadde bed.øk. Siter
Martin Søberg Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Matte! På forberedelsen før eksamen skal vi finne opplysninger, det var om flyplasser BonuS! Siter
Fredrik Bachke Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Hmm... Eneste jeg vet til nå er Norsk skriftlig, både hovedmål og sidemål. Norsk med IKT Ellers kommer vel ikke trekkfagene(alt annet) før utti juni en gang... Hurra... Siter
Elias Lundereng Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Matte! På forberedelsen før eksamen skal vi finne opplysninger' date=' det var om flyplasser BonuS! [/quote'] Hehe, samme her! Ble ekstremt skuffet over å komme opp i matte. Endelig lå jeg på 4, og det var kun så vidt!! Men så måtte vi opp til eksamen, og da øker odsene for at jeg raser ned til 3 igjen! Jaja, jeg får tenke slik: Nå kan jeg bevise at jeg fortjener den 4'eren! Men det er jo tross alt ikke jordas undergang!! Siter
AMO Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Det er bra du tenker sånn, Elias! Gjør alt du kan og sørg for at du forstår metodene for å regne på de forskjellige måtene dere skal vise at dere kan regne på! Svarene trenger ikke være riktige, men tenkemåten må være riktig! Du greier 4, gjerne 5 eller 6 også, for du vet du kan! Siter
Geir G Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Til dere som har engelsk, hva skal dere skrive om? Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Til dere som har engelsk' date=' hva skal dere skrive om? [/quote'] England? :grin: Siter
Geir G Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Hehe Oppgaven er forøvrig: MONEY- THE ROAD TO HAPPINESS? EQUAL OPPORTUNITIES? ARE THEY WORTH IT? 1) MONEY - THE ROAD TO HAPPINESS? INTRODUCTION: “Money, money, money”, “Diamonds are a girl’s best friend”, “If I were a rich man” – There are many examples that people fill their lives with dreams of money and wealth. The question is, does money make you happy? – or are there other things in life that are more important? Diamonds are a Girl's Best Friend From Gentlemen Prefer Blondes The French are glad to die for love They delight in fighting duels But I prefer a man who lives And gives expensive jewels A kiss on the hand may be quite continental But diamonds are a girl's best friend A kiss may be grand but won't pay the rental On your humble flat, or help you at the automat Men grow cold as girls grow old And we all lose our charms in the end But square-cut or pear-shaped These rocks don't lose their shape Diamonds are a girl's best friend Tiffany's! ........Cartier!.......Black Star, Frost, Gorham Talk to me Harry Winston, tell me all about it! There may come a time when a lass needs a lawyer But diamonds are a girl's best friend There may come a time when a hard-boiled employer Thinks you're awful nice But get that ice or else no dice He's your guy when stocks are high But beware when they start to descend It's then that those louses go back to their spouses Diamonds are a girl's best friend I've heard of affairs that are strictly platonic But diamonds are a girl's best friend And I think affairs that you must keep liaison ic Are better bets if little pets get big baguettes Time rolls on and youth is gone And you can't straighten up when you bend But stiff back or stiff knees You stand straight at Tiffany's Diamonds!!... Diamonds!!... - I don't mean rhinestones - But Diamonds, Are A Girl's Best, Best Friend http://www.marilynmonroe.com/about/music3.htm http://www.loms.no/index.php?id=skd&sub=fak TASK: Find a suitable genre and title, and plan to write about 2 ½ to 4 pages. Det skal også være noen bilder her, orker ikke å starte med linking osv... Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Emne vi skal skrive om er hvert fall "Money", så satser på om Bill Gates Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Noen som tør tippe hva emnet blir i norsk? Tipper miljøkrisen Siter
Audun Braastad Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 BLir det ett emne, eller blir det flere vi kan velge mellom? På tentamen har det vært flere temaer vi kan velge mellom. Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Geir Grønlien : Hvordan vet du alt det der om oppgavene? Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Emnet er i hvertfall Money. Men Geir hvor har du fått det der fra? Står ikke i tekstheftet vi fikk. Ellers, hvordan er det med å ha med brus og godter? Står ikke noe i reglene om det nemlig. Siter
Audun Braastad Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Du kan ha med så mye mat du vil, brus og godteri også. Men inspektørene blir vel ikke så veldig happy hvis du har med potetgull og andre ting som bråker en del... Siter
Geir G Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Ajj ajj! Har jeg fått inside information? :eek: Fikk en lapp av en lærer, kanskje det bare gjelder for vår skole, men temaet våres er også "Money"... Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Alle i hele landet har money tror jeg. Er jo felles eksamen PS: Lykke til i morgen folkens! Siter
Geir G Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Like så! Siste sjanse for å kaste seg forran en buss, blir i morgentidlig... Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Selvmordspiller er nok minst like effektive Siter
Geir G Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Takk for tipset! Kan ta bussen til skolen, så det er nok det enkleste. :grin: Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Er det nå man skal si at man falt på isen og brakk begge armene, så man ikke kunne møte opp? Siter
Audun Braastad Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Du må nok ha med melding fra legen om at du har vært syk for å ha gyldig fravær på eksamen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.