Stian Isaksen Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Hva kom dere opp i? Jeg kom opp i Norsk og er strålende fornøyd. :grin: Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Skal opp i Software Engineering, Algoritmer og datastrukturer og Databaser, blir nok veldig "artig". Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Engelsk! GJETT om HELE klassen hylte når vi fikk vite det, mens når de to andre klassene fikk vite hva de gikk opp i ble de bre sur... Siter
Martin Flikkeshaug Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Har ikke kommet opp i noe enda, men det blir enten Matematikk eller Naturfag etter som dette er avsluttende fag Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Det ble matte her! Ganske fornøyd. Virker som om alle har fått engelsk synes jeg... Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Norsk her Mye morsomere med PPL-eksamen (Kan jo nevne at jeg fikk 6 og 5 på norsktentamen da, så det går vel bra :crazy:) Siter
Andreas F Berger Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Her ble det norsk, det er jeg fornøyd med Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Har ikke fått vite noe, men jeg tipper skriftlig 2MX. Er bare 2MX og 2TYSK jeg kan komme opp i skriftlig så vidt jeg vet. Og jeg håper jeg kommer opp i skriftlig, har veldig lite lyst til å komme opp i f.eks kjemi muntlig.. Siter
Abdur Rahman Jalil Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Matte her... :crazy:... hadde håpet på norsk da :whistle: Siter
Gjest Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Hva er best og komme opp i da vis du skal bli pilot? Håper det ikke er engelsk.. Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Det har vel ingenting å si. Men matte er vel ikke dumt... Siter
Magnus Eliassen Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Hva er best og komme opp i da vis du skal bli pilot? Håper det ikke er engelsk.. Karakterene fra ungdomsskolen eller eksamen fra ungdomsskolen, spiller overhodet ingen rolle hvis du vil bli pilot... Det eneste karakterene fra ungdomsskolen har å si er hvilken VGS du kommer inn på.. Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Men det betyr ikke at man kan slappe av fordi Man må få inn gode arbeidsrutiner mener nå jeg Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Enig der Gert... Tror uansett det er lurt å følge med i mattetimene, slik at du forstår stoffet. Selv om ikke du behøver gode karakterer i faget får du utbytte av det under pilotutdannelsen. Du trenger vel og generelt gode engelsk-kunnskaper. De sjekker kanskje det på opptaksprøvene/intervjuene til skolen du starter på? Siter
Matz Warland Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Jøss, så tidlig dere fikk vite det da. Første faget jeg kan bli trukket ut i får jeg vite i slutten av mai og har vel 3-4 avsluttende fag. (oOoOo jeg har 777 innlegg :grin: ) Siter
Magnus Eliassen Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Men det betyr ikke at man kan slappe av fordi ;\\)Man må få inn gode arbeidsrutiner mener nå jeg Det er rett. Derfor ser man at de som jobber hardt og får gode karakterer på ungdomsskolen også får gode karakterer på VGS og seinere i livet. Få får 2'ere på ungdomsskolen og 6'ere på VGS Siter
Magnus Eliassen Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Jøss, så tidlig dere fikk vite det da. Første faget jeg kan bli trukket ut i får jeg vite i slutten av mai og har vel 3-4 avsluttende fag. Det er fordi du går på VGS og ikke i 10.klasse. Am I right? Siter
Martin Flikkeshaug Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Få får 2'ere på ungdomsskolen og 6'ere på VGS 2 og 3'ere på ungdomsskolen og 5'ere på VGS her :grin: Siter
Magnus Eliassen Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Opprinnelig Posted Av: Magnus EliassenFå får 2'ere på ungdomsskolen og 6'ere på VGS \\:\\) 2 og 3'ere på ungdomsskolen og 5'ere på VGS her Da er du unntaket som bekrefter reglen :grin: Siter
Matz Warland Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Jøss' date=' så tidlig dere fikk vite det da. Første faget jeg kan bli trukket ut i får jeg vite i slutten av mai og har vel 3-4 avsluttende fag. [/quote']Det er fordi du går på VGS og ikke i 10.klasse. Am I right? Ah, det forteller det meste Syns selv at det ikke er _så_ stor forskjell mellom VGS og ungdomsskolen. Man bør, som sagt tidligere, gjøre et godt arbeid på skolen uansett hvor gammel en er, det vil ha noe å si uansett seinere i livet, om det ikke kommer til å stå på noe viktig papir. Vil jo "alltid" ligge i hjernen Skolene er jo egentlig bare byggeklosser, hvor man starter på bunnen og bygger seg oppover. Mangler man deler og det kommer hull, vil jo alt dette i sammen, vil det ikke? Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Skolene er jo egentlig bare byggeklosser, hvor man starter på bunnen og bygger seg oppover. Mangler man deler og det kommer hull, vil jo alt dette i sammen, vil det ikke? Du har vel ikke hat læreren min? Han sier akkurat det samme! Siter
Sondre Andreassen Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Fikk norsk jeg... er det værste som kunne hendt meg! alt annet hadde gått bra, utenom norsk. Men hva fikk jeg? NORSK! er ikke fornøyd akkurat... :crazy: Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Så så Sondre, du kom hvert fall ikke opp i engelsk (ironismiley) :whistle: Haha, "åsså" nynorsk da :grin: grøss Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.