Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Hva er best og komme opp i da vis du skal bli pilot? Håper det ikke er engelsk..

Skrevet

Hva er best og komme opp i da vis du skal bli pilot? Håper det ikke er engelsk..

Karakterene fra ungdomsskolen eller eksamen fra ungdomsskolen, spiller overhodet ingen rolle hvis du vil bli pilot... Det eneste karakterene fra ungdomsskolen har å si er hvilken VGS du kommer inn på..

Skrevet

Enig der Gert...

Tror uansett det er lurt å følge med i mattetimene, slik at du forstår stoffet. Selv om ikke du behøver gode karakterer i faget får du utbytte av det under pilotutdannelsen.

Du trenger vel og generelt gode engelsk-kunnskaper. De sjekker kanskje det på opptaksprøvene/intervjuene til skolen du starter på?

Skrevet

Men det betyr ikke at man kan slappe av fordi ;\\)

Man må få inn gode arbeidsrutiner mener nå jeg

Det er rett. Derfor ser man at de som jobber hardt og får gode karakterer på ungdomsskolen også får gode karakterer på VGS og seinere i livet. Få får 2'ere på ungdomsskolen og 6'ere på VGS :)

Skrevet
Jøss' date=' så tidlig dere fikk vite det da. Første faget jeg kan bli trukket ut i får jeg vite i slutten av mai og har vel 3-4 avsluttende fag. [/quote']

Det er fordi du går på VGS og ikke i 10.klasse. Am I right? :)

Ah, det forteller det meste :D

Syns selv at det ikke er _så_ stor forskjell mellom VGS og ungdomsskolen. Man bør, som sagt tidligere, gjøre et godt arbeid på skolen uansett hvor gammel en er, det vil ha noe å si uansett seinere i livet, om det ikke kommer til å stå på noe viktig papir. Vil jo "alltid" ligge i hjernen :)

Skolene er jo egentlig bare byggeklosser, hvor man starter på bunnen og bygger seg oppover. Mangler man deler og det kommer hull, vil jo alt dette i sammen, vil det ikke? :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...