Daniel Larsen Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Hei. Det noen som vet om en nettbutikk som selger Family Guy sesong 1-5 i en pakke til en passe god pris? Jeg har bare sett en av episode av denne serien Siter
michael8210 Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 http://www.cdon.com/product.phtml?prod=631420 evt. http://www.platekompaniet.no/sok.asp?frmquery=Family+Guy&mediatype=dvdtitle&x=0&y=0 Det blir 997,50 for fem sesonger løst på Platekompaniet. Altså, billigere enn cdon.com, pluss at du får norsk tekst. Hvis det er et must. Siter
Daniel Larsen Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Skrevet 13. mai 2007 Ser helst at det er mulig å betale med oppgrav. Har ikke Visa/Mastercard Men da finnes det kanskje ikke noen? Siter
Tom Knudsen Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 nettbutikk som selger Family Gay Forstod hva du mente, men les linjen en gang til hehe Siter
Daniel Larsen Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Skrevet 13. mai 2007 nettbutikk som selger Family Gay Forstod hva du mente' date=' men les linjen en gang til hehe :whistle: [/quote'] SHIT! My bad :whistle: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Hos platekompaniet.no får du kjøpt dem til en grei pris. Og på spørsmål/svar-sida står det at Vi tar ikke imot bestillinger per telefon, epost eller fax. Bestillinger må foretas via nettsiden. Spesielle forespørsler kan rettes til kundeservice@platekompaniet.no. Spesielle forespørsler kan jo feks være om du kan få kjøpt med oppkrav? Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Sessong 5 har ikke kommet enda. Den holder på nå. Det er feilinfo de fleste steder. Det er ikke Season 6 som går nå. Det strå tilogmed på FG sine sider. Siste episode var SE05E17 Siter
Daniel Larsen Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Skrevet 14. mai 2007 Sessong 5 har ikke kommet enda. Den holder på nå. Det er feilinfo de fleste steder. Det er ikke Season 6 som går nå. Det strå tilogmed på FG sine sider. Siste episode var SE05E17 Ok, men hvilke episoder er det som egentlig er i den 1-5 pakka da? Kommer jeg til å gå glipp av noen episoder hvis jeg kjøper den da? Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Du kommer jo til å gå glipp av siste sessong... Men den er snart ferdig så jeg vil anbefale deg å vente litt. Siter
Daniel Larsen Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Skrevet 14. mai 2007 Jeg kan jo kjøpe den 1-4 pakken, og heller kjøpe sesong 5 når den kommer på DVD. Det går jo? Siter
Thomas Olsen Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Dette var da rart, siden jeg har sesong 5 nede på rommet mitt på dvd? Siter
Daniel Larsen Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Skrevet 14. mai 2007 Rart. Noen sier at det er sesong 5 som går nå, og andre sier sesong 4. Hvem vet hva man skal tro på. Det blir litt problematisk :grin: Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Det må være noe forskjell i Europa/USA versjonene her. For på familyguy.com står det at det er sessong 5 som går NÅ. Bilde fra FOXSTORE.com Siter
Raymond Bergseng Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Det ser ut til å stemme det Olaf sier. I følge IMDB, går den 18. episoden av sesong 5 av Family Guy på lufta på Fox 20. Mai. Da skal det være 3 episoder igjen av sesong 5. Når det hjelder hvor du kan få tak i disse, er det jo bare å spørre hos din nærmeste DVD-utsalg. Det kan jo hende de kan skaffe den for deg. Jeg registrer at stadig flere slutter med postoppkrav grunnet mange uavhentede sendinger Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.