Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos platekompaniet.no får du kjøpt dem til en grei pris.

Og på spørsmål/svar-sida står det at

Vi tar ikke imot bestillinger per telefon, epost eller fax. Bestillinger må foretas via nettsiden. Spesielle forespørsler kan rettes til kundeservice@platekompaniet.no.

Spesielle forespørsler kan jo feks være om du kan få kjøpt med oppkrav? ;)

Skrevet
Sessong 5 har ikke kommet enda. Den holder på nå. Det er feilinfo de fleste steder. Det er ikke Season 6 som går nå. Det strå tilogmed på FG sine sider. Siste episode var SE05E17

Ok, men hvilke episoder er det som egentlig er i den 1-5 pakka da? Kommer jeg til å gå glipp av noen episoder hvis jeg kjøper den da?

Skrevet

Det ser ut til å stemme det Olaf sier. I følge IMDB, går den 18. episoden av sesong 5 av Family Guy på lufta på Fox 20. Mai. Da skal det være 3 episoder igjen av sesong 5.

Når det hjelder hvor du kan få tak i disse, er det jo bare å spørre hos din nærmeste DVD-utsalg. Det kan jo hende de kan skaffe den for deg. Jeg registrer at stadig flere slutter med postoppkrav grunnet mange uavhentede sendinger :/

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...