Skrevet 13. mai 2007 17 år Lurte på om det hadde vært noen mulighet for å få en sommerjobb på Gradermoen i sommer? Jeg blir 18 år 23. mai, så er 18 til sommerferien. Finnes det noen sommerjobber der som jeg kunne hatt mulighet til å få? Noen som vet noe om det, eller har noen erfaring med sommerjobb der?
Skrevet 13. mai 2007 17 år http://finn.no/finn/job/fulltime/result?keyword=gardermoen+flyplass&sort=0&siteId=1&channelId=1&searchKey=SEARCH_ID_JOB_FULLTIME&userid=0
Skrevet 13. mai 2007 17 år Kommer du til å få førerkort klasse B? Jeg vet SGS søkte etter 50 sommervikarer men søknadsfristen har vel gått ut.
Skrevet 14. mai 2007 17 år Skulle til å si Stuer/Ramp men der er det 20+.... det meste er 20+ der så hehe
Skrevet 14. mai 2007 17 år Gradermoen må vel være ett varmt sted om sommeren? Ja. jeg var i militæret i nærheten (Lillestrøm) så jeg vet hvordan det kan bli. Opp til 25-30+ grader på glovarm asfalt. Du svetter bra da.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.