Skrevet 12. mai 2007 17 år Jeg får nesten ikke fly nå . Kommer melding at "Flyplassen lar deg ikke ta av fordi ditt fly har for dårlig state" på engelsk . Noen som vet hvordan jeg kan få bedere state?
Skrevet 12. mai 2007 17 år Snakk med han reperatøren om at han skal reparere dem, og send flyene tilbake til flyplassen
Skrevet 12. mai 2007 17 år Forfatter Uhm. . Hvordan gjør jeg det? Bruker 1 rute? Og som jeg sa jeg får ikke sent dem fra flyplassen =(.
Skrevet 12. mai 2007 17 år Finne en rute som sender dem tilbake til flyplassen du holder til på ja.. Da er du passe screwed tror jeg..
Skrevet 12. mai 2007 17 år Forfatter Takker et siste spørsmål . JEg har bedt om gate osv for leeengesiden og fikk godtatt. Har ventett leeeeeeenge! Noe jeg må gjøre mere?
Skrevet 12. mai 2007 17 år Ved ny gate foregår der en aukyion på notboardet bag airport manageren (og der hvor alle flyselskaberne mødes om morgenen). Der kan du byde flere penge end dine modstandere. Det er den eneste måde du kan få ny gate på. Snak med Airport manageren igen, og tjek så dagen efter om der er ny papir på noteboardet.
Skrevet 12. mai 2007 17 år Forfatter Finne en rute som sender dem tilbake til flyplassen du holder til på ja.. Da er du passe screwed tror jeg.. Dette funket ikke
Skrevet 14. mai 2007 17 år Kjøpte dette spill for noen uker siden, men er lei det. Noen som vil kjøpe det? PM meg et bud.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.