Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei!

Merker GTA San Andreas-Cden min begynner å få endel riper,så jeg vil gjernefinne en no-cd patch,men har prøvd to som jeg bare fikk bluescreen med.Noen som har en patch de anbefaler?

Skrevet

Okei, dette var snodig. Når jeg prøver å sende deg en melding får jeg beskjed om at "Kan ikke finne Kim Jørgen Brenna" :S

Om du har patcha eller ei, ta turen hit : http://megagames.com/cracks/html/c915890_0.htm

Jeg har kun èn IDE-port på EVGA-hovedkortet, og med to IDE-harddisker sier det seg selv at det ikke lar seg gjøre å koble med annet enn SATA på brenneren - men så langt har jeg ikke kommet ennå.. Dermed er slike no-cd-EXEer kjekke å ha :)

Skrevet
  • Forfatter

Tusen takk Ola Haldor:)

Men jeg fikk samme problemet med denne og.

Får opp "BAD_POOL_HEADER" som overskfit på blåskjerm,bare skjønner ikke hvorfor det ikke skal fungere for meg med No-CD :(

Skrevet
Okei' date=' dette var snodig. Når jeg prøver å sende deg en melding får jeg beskjed om at "Kan ikke finne Kim Jørgen Brenna" :S[/quote']

Den har jeg også fått mange ganger! Har sendt mail til Dag for lenge siden!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …