Skrevet 12. mai 2007 17 år Hei! Merker GTA San Andreas-Cden min begynner å få endel riper,så jeg vil gjernefinne en no-cd patch,men har prøvd to som jeg bare fikk bluescreen med.Noen som har en patch de anbefaler?
Skrevet 12. mai 2007 17 år Okei, dette var snodig. Når jeg prøver å sende deg en melding får jeg beskjed om at "Kan ikke finne Kim Jørgen Brenna" Om du har patcha eller ei, ta turen hit : http://megagames.com/cracks/html/c915890_0.htm Jeg har kun èn IDE-port på EVGA-hovedkortet, og med to IDE-harddisker sier det seg selv at det ikke lar seg gjøre å koble med annet enn SATA på brenneren - men så langt har jeg ikke kommet ennå.. Dermed er slike no-cd-EXEer kjekke å ha
Skrevet 12. mai 2007 17 år Forfatter Tusen takk Ola Haldor:) Men jeg fikk samme problemet med denne og. Får opp "BAD_POOL_HEADER" som overskfit på blåskjerm,bare skjønner ikke hvorfor det ikke skal fungere for meg med No-CD
Skrevet 12. mai 2007 17 år Okei' date=' dette var snodig. Når jeg prøver å sende deg en melding får jeg beskjed om at "Kan ikke finne Kim Jørgen Brenna" [/quote']Den har jeg også fått mange ganger! Har sendt mail til Dag for lenge siden!
Skrevet 12. mai 2007 17 år Rare greier.. Kanskje de har noe hos gamecopyworld? Eller at brukeren har ignorert deg av en eller an grunn?
Skrevet 12. mai 2007 17 år Forfatter Hei! Jeg har ikke ignorert Ola Haldor nei Problemet er navn med bokstavene Æ,Ø,Å
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.