Lars B. Frostad Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Ja dette må vel UTVILSOMT være enhver ambulansesjåførs våte drøm, i hvertfall hvis vedkommende også er en smule "autofil"? Pasienten burde også ha de rette forutsetninger, for å komme raskt på sykehuset - bilen har en V8-motor på ikke mindre enn 340 hester. Klikk HER for flere store bilder av denne Porsche-ambulansen.... Les hele artikkelen fra DinSide her... (Så hvis ikke Thomas og div. andre her med ambulanse i faget, ikke blir ville i trusa nå - så blir dem det aldri!! :grin: ) Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Hehe, ja skal ikke så mye til for å lage meg vill i trusa så lenge kjerra har ei skikkelig bøyle på taket. :grin: Dog, jeg faller litt mer for den nye saken de bruker i Danmark; Audi S6 Avant 5.2 V10 quattro (4x4) med 435 HK Svenskene har også en feit "Akuttbil", Hadde svenskene hatt Wheelen sirene og ei skikkelig bøyle på toppen i stedet for det juletreet der så hadde den vært perfecto! Siter
Truls Petter Elven Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Flotte biler dette ja, har nettopp blitt ferdig med Blålappen jeg nå, og er reservebrannmann som sjåfør i Eidsberg og Sarpsborg brannvesen og har tilmed fått blålys i Ford Mondeo min, slå den du :crazy: Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 og har tilmed fått blålys i Ford Mondeo min, slå den du Mao har du hjemmevakt? Siter
Lars B. Frostad Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Skrevet 13. mai 2007 Ja ja Truls Petter, da får vi håpe; at du ikke faller for fristelsen (og kjører blåtur, fordi du skal rekke butikken før stengetid osv..) he he.. Siter
K J Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Wow! Har aldrig set den S6'er i Danmark før! Men den Cheyenne er nu også en fin sag IMO Siter
Truls Grande Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Flotte biler dette ja' date=' har nettopp blitt ferdig med Blålappen jeg nå, og er reservebrannmann som sjåfør i Eidsberg og Sarpsborg brannvesen og har tilmed fått blålys i Ford Mondeo min, slå den du :crazy: [/quote'] Kult, hva med å legge opp noen bilder? Siter
André Olstad Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Flotte biler dette ja' date=' har nettopp blitt ferdig med Blålappen jeg nå, og er reservebrannmann som sjåfør i Eidsberg og Sarpsborg brannvesen og har tilmed fått blålys i Ford Mondeo min, slå den du :crazy: [/quote']"Blålapp" er vel praktisk talt millitært kjørekjort, for millitære kjøretøyer. Regner med at det er utrykknings klasse du har tatt? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.