Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2348250.jpg

Ja dette må vel UTVILSOMT være enhver ambulansesjåførs våte drøm, i hvertfall hvis vedkommende også er en smule "autofil"?

Pasienten burde også ha de rette forutsetninger, for å komme raskt på

sykehuset - bilen har en V8-motor på ikke mindre enn 340 hester.

Klikk HER for flere store bilder av denne Porsche-ambulansen....

Les hele artikkelen fra DinSide her...

(Så hvis ikke Thomas og div. andre her med ambulanse i faget, ikke blir

ville i trusa nå - så blir dem det aldri!! :grin: )

Skrevet

Hehe, ja skal ikke så mye til for å lage meg vill i trusa så lenge kjerra har ei skikkelig bøyle på taket. :grin:

Dog, jeg faller litt mer for den nye saken de bruker i Danmark;

2007-008-04.jpg

2007-008-05.jpg

Audi S6 Avant 5.2 V10 quattro (4x4) med 435 HK

Svenskene har også en feit "Akuttbil",

20993c-Huddinge-USJ120-2007-04-29-BJ.jpg

Hadde svenskene hatt Wheelen sirene og ei skikkelig bøyle på toppen i stedet for det juletreet der så hadde den vært perfecto!

Skrevet
Flotte biler dette ja' date=' har nettopp blitt ferdig med Blålappen jeg nå, og er reservebrannmann som sjåfør i Eidsberg og Sarpsborg brannvesen og har tilmed fått blålys i Ford Mondeo min, slå den du :crazy: [/quote']

Kult, hva med å legge opp noen bilder?:)

Skrevet
Flotte biler dette ja' date=' har nettopp blitt ferdig med Blålappen jeg nå, og er reservebrannmann som sjåfør i Eidsberg og Sarpsborg brannvesen og har tilmed fått blålys i Ford Mondeo min, slå den du :crazy: [/quote']

"Blålapp" er vel praktisk talt millitært kjørekjort, for millitære kjøretøyer. Regner med at det er utrykknings klasse du har tatt?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...