Marius Helstad Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 En prest har blitt dømt til 9 års fengsel pga sexual overgrep mot sin stedatter. Prest dømt til 9 års fengsel Siter
Marius Sparby Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Ikke er jeg spesielt religiøs av meg, men jeg VET at det er et spesielt sted i helvete for slike som han. Det finnes ingen formildende omstendigheter i slike saker. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 9 års fengsel for noe han har drevet med i 17 år? :crazy: Siter
Martin Flikkeshaug Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Du kan begå sexovergrep mot barn og få 9 år, mens raner du en tellesentral ja da får du 15 års forvaring.. HVA FAEN SKJER I DETTE LANDET? Er jo helt på trynet..! Siter
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Er helt sykt... og bare 9 års fengselstraff for noe så brutalt (???) Han har jo drevet på med denne jenta siden hun var 5 år, sin egen stedatter visstnok. Blir ikke lett for jenta å få seg et normalt liv igjen, og det snakkes om varige skader (85 - 100 % invaliditet). http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/glamdal/1.2429395 Siter
Kai R Sivertsen Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Skulle vært minst kastrering og etterfølgende offentlig kastrering osv osv , karnsje litt gapeståkk , men det som er fakta i dagens samfunn er jo att disse (*****) er redet og blir tatt veldig godt vare på , Stakkars dem , som bare kan komme ut igjen å gjøre nytt faenskaep mot nye mennesker. Og dette skal vi sitte å se på , men ofrene blir ikke ofret en tanke , bare en liten samtale med en sykepleier , "dette ordner seg" men gjør det det? Sliter litt med att vi lever i ett sånt uakseptabelt samfunn hvor alt er tillatt samtidig som alt er ulovelig , men hvem betaler ... jo det er alle de uskyldige.... MVH Kai Siter
Lars B. Frostad Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Det ironiske er, at 9 års fengsel som straff i denne saken - faktisk er OVER gjennomsnittet for hva som er vanlig for lignende saker! Så spørs det i tillegg, hvor lenge han faktisk sitter - og når han får komme ut på "prøve".. Personlig synes jeg han skulle sitte MINST like lenge, som han har holdt på med dette svineriet.. stakkars jente! Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Han kan være glad dette ikke er USA. Der blir alle overgriperne uglesett på i fengslene. Mange tar sitt eget liv på grunn av det. Det er noe lignende som skjer i Norge, men det er ikke så ille som i statene. Å forgripe seg på en fem år gammel uskyldig jente er egentlig utilgivelig. Jeg skulle ønske at disse ble dømt til 21 års forvaring, MINST! Siter
Ivar Hestnes Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Synes det er helt utrolig at noen kan holde på slik i 17 år før det kommer for en dag. Man kan lure på hva slags samfunn man lever i. 9 års straff er en vits. Samfunnet bør skjermes for slike psykopater. Livsvarig forvaring!!!!!!!! Siter
Steinar Grindstein Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Slike mennesker skulle ha mista retten på et fritt liv. De skulle ha vert låst inne for resten av livet. Siter
Marius Sparby Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Send alle disse umenneskelige svina til Bjørnøya og forlat dem der. De har oppgitt sin rett til å kalle seg menneske uansett. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.