Johan Holmseth Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Flere her inne som kjører moped? Har en Jincheng Monkeybike 50ccm 4-takts, 3,5 HK og en toppfart på 75-80KM/t. Måtte bestille nye clutch hendler, men jeg fant også et effektanlegg til Monkeybike, slengte det like godt med Tingene kom i dag, og gjett om jeg ble fornøyd med lyden? Blir ikke å få sove i natt. Høres jo ut som en Harley er er vertfall noen bilder av den: Moped Den gule siste er den andre vi bruker. Siter
Stian Lingås Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Jasså Johan, Monkeybike? Er du så liten? :whistle: Jeg fiser rundt på en Peugeot Trekker 2000 mod. Off-road scooter.. Toppfart: 50 kmt/t Horsepower: 5! Kulest på gata?: Ja.. Satte inn alle plomberingene i fjor på grunn av at snuten i Trondheim stopper og sjekker alt de ser.. Det er ikke verdt 5 flytimer (5000 kr) i bot for og ha litt fartsopplevelse.. Eller er det? ikke for meg.. Fikk den opp i 100 km/t før! Burde kanskje vasket den før jeg tok bilder men.. [size:11pt][color:#FF0000]WARNING![/color] Ikke vask mopeden/scootern med kjemikaler når du har matt farge! Lakkerte min svart matt nylig, men det varte ikke lenge..[/size] [size:14pt]Neon er et must have, i Trondheim om natten![/size] Siter
Johan Holmseth Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Skrevet 10. mai 2007 Haha..Sete høyden på min er ca like høy som din! Kulest på gata med Scooter? eh trokke det nei På den andre, Mothorispania Furiaen har jeg: 17HK trimsylinder Powerfilter Vaccum boks turtallsperre Større forgasser større dyse effektanlegg Neon Neon-plugghette Og en toppfart på 120-130KM/t Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Scooter er for jenter! God gammel Tempo CORVETTE (380) er tingen! Siter
Johan Holmseth Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Skrevet 10. mai 2007 Scooter er for jenter! Hehe..In you face Stian :whistle: Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Haha, neonlys på mopeder er noe av det mest harry jeg har sett på lenge, det er teit nok på biler, men på noe som høres ut som en løvblåser så ble det brått enda litt verre. Siter
Stian Lingås Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Scooter er for jenter! God gammel Tempo CORVETTE (380) er tingen! Hvor står det? :cool: Tempo er for de som ikke har rå til noe annet :whistle: Å Johan.. Større dyse? Jeg har aldri hatt behov for forstørring av dysa mi.. Den er stor nok :whistle: Men jeg forstår hvorfor du har trimma Furian.. Har jeg bodd like ved Nærmat og kjent "hu Randi" og hvor snuten er innom en sjelden gang, så har jeg blodtrimma moppen min jeg å Siter
Stian Lingås Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Haha' date=' neonlys på mopeder er noe av det mest harry jeg har sett på lenge, det er teit nok på biler, men på noe som høres ut som en løvblåser så ble det brått enda litt verre. [/quote']Venta på at det skulle komme! Takk til deg.. Siter
Johan Holmseth Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Skrevet 10. mai 2007 Haha' date=' neonlys på mopeder er noe av det mest harry jeg har sett på lenge, det er teit nok på biler, men på noe som høres ut som en løvblåser så ble det brått enda litt verre. [/quote']Jaha? hva er galt med Neon? Og Stian: bor ikke lange stykket fra Narvik. Sist jeg sjekket var Narvik en by Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Hvor står det? :cool:Tempo er for de som ikke har rå til noe annet :whistle: Men seriøst da, det er jo så utrolig mye kulere å kjøre som på en motorsykkel og ligge litt bøyd i ryggen enn å sitte med rett rygg og bena samlet som ei kjerring i skjørt. Vil jeg tro de aller fleste gutter synes... Og grunnene til at jeg kjøper Corvette er mange. De går jo lovlig i 60-65 km/t, bruker lite bensin, er stillegående, har gir, ser utrolig kule ut og på toppen av det hele koster de lite.. Ingen minus å finne Siter
Stian Lingås Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Andreas.. For det første, så er ikke den skraphaugen som du sitter på en motorsykkel. For det andre, så sitter jeg ikke rett i ryggen og med føttene samlet som ei kjerring i skjørt som du sier Men du kan ta turen til Trondheim og forhøre deg om hvor mange som synes en Tempo er kul.. ehhm.. hjelper ikke spørre din far eller hans venner for de liker jo ikke annet. Det at den går lovlig i 60-65 km/t er ikke stort. Jeg å slipper bot hvis jeg har en moped som går i 55-60.. Gunnen til at jeg kjører scooter er fordi jeg fikk den.. Hadde nok kjørt rundt på en Rieju RR om jeg ikke hadde fått denne Men ingen vits å diskutere! Kommer ingen vei.. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Glad jeg droppet moped og mopedlappen. Godt sparte penger. Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Jeg har da ikke sagt den er en motorsykkel.. Kjøre som på en motorsykkel sa jeg Mener da stillingen du sitter i. Jeg har utrolig mye mer stolthet av å sitte på en strøken Corvette enn det jallagreiene du har skrudd isammen med lilla lys og hele pakka.. Ville ikke kjørt den om jeg så hadde fått den kastet etter meg.. hehe Du kjører fortsatt ikke etter loven om du går i 60, det er det som teller. Kan godt hende du treffer på en virkelig kjip onkel politi som er svært firkantet på det.. God natt Stian! Siter
michael8210 Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Haha..Sete høyden på min er ca like høy som din!Kulest på gata med Scooter? eh trokke det nei På den andre' date=' Mothorispania Furiaen har jeg: 17HK trimsylinder Powerfilter Vaccum boks turtallsperre Større forgasser større dyse effektanlegg Neon Neon-plugghette Og en toppfart på 120-130KM/t [/quote'] Kan du fortelle meg eksakt hvordan trim du har på Furiaen din? Du kan fortelle meg hvilken sylinder, effektanlegg og forgasser du har. Så kan vi nok få avkrefte at den går i 120-130 km/t. Selv kjører jeg en Rieju RS2 Pro som er svart. Med DR49mm sylinder (mye bunndrag) Dellorto 24mm Forgasser m/ 105 dyse. Malossi Karbonreedventil Hebo Flatcap powerfilter 15-47 dreving (som gjør at jeg makser 124 km/t ved 11.000RPM i venstrefila på E6 i nedoverbakke. Dette er på SPEEDOMETERET! IKKE reel fart.) Technigas effektanlegg Blir for dumt å kjøre racingsykkel når den går i 40 orginalt. Har aldri vært morsommere å kjøre enn hva som er nå. Har vært i Sverige mange ganger og tatt utallige langturer med den. Går som et lite uvær. Hehe... 0-50 km/t på 2-3 sekunder og 0-80 på en cirka 10 sekunder. TIL STIAN LINGÅS: ENDELIG!!! En som kjører scooter med crosshjelm! Det er det kuleste jeg veit om. Pluss i margen til deg. Siter
Stian Lingås Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Jeg har utrolig mye mer stolthet av å sitte på en strøken Corvette enn det jallagreiene du har skrudd isammen med lilla lys og hele pakka.. Strøken Corvette vs. Jallagreiene? hmm... Du mener vell klassisk og moderne? Kan du poste noen bilder av den strøkne "stoltheten" din Andreas? Flott sykkel Michael! Kunne tenkt meg en slik selv, men bil om ikke så lenge! Må jo nesten ha crosshjelm ettersom det er en cross scooter Forresten, Noen som vet om det er ulovlig med grønn neon? Har hørt at det er kun blå og rød (utrykningskjøretøy farger) som er ulovlig? Siter
T. Paulsen Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Her er moppen jeg hadde.. :whistle: Kjørte man i 120 km/t med den kjørte man virkelig med livet som innsats..... Siter
michael8210 Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Fin moppedutt du hadde, Tom Arne. :grin: Stian: Ja, blir bil på meg snart også...den selges nå, om noen vil ha den. MEN, angående neonlys. Det er lov med alle slags farger, så lenge tenningen er avskrudd og sykkelen står stille. Men, men det kan hende du møter en sikkelig sadistpoliti som har fått for seg noe annet. Jeg har hvertfall fått inntrykk at det er lov med neonlys, så lenge du står parkert. Siter
Kjetil B. Løvold Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Bare til informasjon, så er neon,led osv ulovlig både på moped og i/under bil.. Det er ekstra monterte lys, og de SKAL virke under alle omstendigeheter, og når da det er bare hvit/oransje lys som skal lyse framover, og rødt/oransje bakover er dette forbudt... Er ikke lenge siden dette skjedde, for jeg hadde bilen min på eu kontroll i fjor høst, og statens vegvesen mannen godkjente bilen min med led under bilen, men ville anbefale å ta de av.. Av den grunn at et forsikringsselskap kunne la være å betale for en eventuell ulykke pga "ulovlige" lys...... Siter
Johan Holmseth Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Skrevet 11. mai 2007 Haha..Sete høyden på min er ca like høy som din!Kulest på gata med Scooter? eh trokke det nei På den andre' date=' Mothorispania Furiaen har jeg: 17HK trimsylinder Powerfilter Vaccum boks turtallsperre Større forgasser større dyse effektanlegg Neon Neon-plugghette Og en toppfart på 120-130KM/t [/quote'] Kan du fortelle meg eksakt hvordan trim du har på Furiaen din? Du kan fortelle meg hvilken sylinder, effektanlegg og forgasser du har. Så kan vi nok få avkrefte at den går i 120-130 km/t. Selv kjører jeg en Rieju RS2 Pro som er svart. Med DR49mm sylinder (mye bunndrag) Dellorto 24mm Forgasser m/ 105 dyse. Malossi Karbonreedventil Hebo Flatcap powerfilter 15-47 dreving (som gjør at jeg makser 124 km/t ved 11.000RPM i venstrefila på E6 i nedoverbakke. Dette er på SPEEDOMETERET! IKKE reel fart.) Technigas effektanlegg Blir for dumt å kjøre racingsykkel når den går i 40 orginalt. Har aldri vært morsommere å kjøre enn hva som er nå. Har vært i Sverige mange ganger og tatt utallige langturer med den. Går som et lite uvær. Hehe... 0-50 km/t på 2-3 sekunder og 0-80 på en cirka 10 sekunder. TIL STIAN LINGÅS: ENDELIG!!! En som kjører scooter med crosshjelm! Det er det kuleste jeg veit om. Pluss i margen til deg. La deg til på MSN.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.