Gå til innhold

Sola Airshow har gleden av å tilby........

Featured Replies

Skrevet

Jeg er vell de største koffert løftere over alle koffert løftere. Så dette er ikke mobbing, men rett skal være rett, så Keneth, fortsett den posetive driven du har. Jeg vil ikke delta lengre i denne diskujonen, har fått mange gode men kritiske tilbakemeldinger som jeg lytter til, jeg er langt på vei ferdig med og la dette påvirke meg, mulig jeg er for tøff i trynet til perioder. Og det skal jeg ta til etterettning. Ha en fin aften alle sammen.

Skrevet
[

Ble tipset om at tosken var igang så fort jeg tok meg en pause' date= og det kan man jo ikke la stå ubesvart...

[/quote]

Ops....det var jo skikkelig varmt svart. Ha en fin kveld pusen. :-)

Skrevet

Om du sjekker inleggene så blir det jo bekreftet av stian at NAX skal fly' date=' og det er det du bygger inleggene dine på...[/quote']

Se det ja.. Jaggu hadde jeg oversett et innlegg fra Stian. My bad... ;)

men jeg driter det fult...du har rett i alt du sier og så klart det er rett det du sier...ingen kan kan stoppe de posetive inleggene til en koffert løfter som deg, jeg legger meg flat ......

Here we go again...

Jeg klarer i det minste å holde meg såpass fattet når jeg skriver et innlegg at jeg rekker å ta sånn nogenlunde høyde for rettskrivingen også...

Var det forresten et svakt forsøk på en fornærmmelse vi fikk se som en avslutning der? Hehe..

Stakkars deg.. Har noen stuere vært slemme med deg, siden du ser så ned på dem?

Det er vel liten trøst for deg om jeg sier at jeg trives alldeles utmerket i jobben min, utendørs, med flotte kolleger, lagånd, daglige små utfordringer, variert arbeid, og ikke minst en for meg helt akseptabel lønn...

Jeg ville ikke ha byttet jobb med hverken deg eller andre kontorstol-slitere... ...og det er tydligvis mange som har funnet ut det samme, for på en stueravdeling kan man finne folk i alle farger og former, helt fra 18-årige studenter til tidligere lærere nær pensjonsalderen som rett og slett ville runde av arbeidslivet med en variert hverdag.

Innimellom disse igjen kan man finne alt fra de med kun grunnskole, til folk med både kommersielle flysertifikater og mangeårig opphold på universitet...

Faktum er at ikke alle trives med en arbeidsdag på ræva, uansett hvor mange år de har gått på skole, men slike folk er vel ikke bra nok for en person av din klasse, Geir....

Selv er jeg nok bare utdannet som en stakkarslig industrimekaniker, så jeg er vel strengt tatt ikke verdig å føre en samtale med deg engang, men jeg skal nok overleve det også...

Skrevet

Om du sjekker inleggene så blir det jo bekreftet av stian at NAX skal fly' date=' og det er det du bygger inleggene dine på...[/quote']

Se det ja.. Jaggu hadde jeg oversett et innlegg fra Stian. My bad... ;)

men jeg driter det fult...du har rett i alt du sier og så klart det er rett det du sier...ingen kan kan stoppe de posetive inleggene til en koffert løfter som deg, jeg legger meg flat ......

Hei Keneth..det at du har oversett et innlegg du har motstridet hele tiden er jo synd. Jeg hadde helt ærlig håpet at jeg kunne fått med en jobb som din, det er faktisk, og det er seriøst en drømme jobb..men fikk ikke det. Søkte på gardermoen men fikk nei, var ikke i betraktning, enten for feit, eller overkvalifisert.

Here we go again...

Jeg klarer i det minste å holde meg såpass fattet når jeg skriver et innlegg at jeg rekker å ta sånn nogenlunde høyde for rettskrivingen også...

Var det forresten et svakt forsøk på en fornærmmelse vi fikk se som en avslutning der? Hehe..

Stakkars deg.. Har noen stuere vært slemme med deg, siden du ser så ned på dem?

Det er vel liten trøst for deg om jeg sier at jeg trives alldeles utmerket i jobben min, utendørs, med flotte kolleger, lagånd, daglige små utfordringer, variert arbeid, og ikke minst en for meg helt akseptabel lønn...

Jeg ville ikke ha byttet jobb med hverken deg eller andre kontorstol-slitere... ...og det er tydligvis mange som har funnet ut det samme, for på en stueravdeling kan man finne folk i alle farger og former, helt fra 18-årige studenter til tidligere lærere nær pensjonsalderen som rett og slett ville runde av arbeidslivet med en variert hverdag.

Innimellom disse igjen kan man finne alt fra de med kun grunnskole, til folk med både kommersielle flysertifikater og mangeårig opphold på universitet...

Faktum er at ikke alle trives med en arbeidsdag på ræva, uansett hvor mange år de har gått på skole, men slike folk er vel ikke bra nok for en person av din klasse, Geir....

Selv er jeg nok bare utdannet som en stakkarslig industrimekaniker, så jeg er vel strengt tatt ikke verdig å føre en samtale med deg engang, men jeg skal nok overleve det også...

Hei Keneth. Jeg kan si deg såpass at jeg hadde hvert koffert løfter selv om jeg hadde fått jobben, men det fikk jeg ikke desverre, jeg søkte på gardermoen, men mulig jeg var for fet eller at jeg var overkvalifisert, men fikk meg annen jobb etterhvert.. Her og det til tross for at jeg har en rekke skrive feil, som du riktig nokk påpeker...Jeg kan jo si at jeg tror du sitter mere i stolen en meg , men det har kansje ikke så mye relevans, men industri mekaniker er jeg også utdannet som, men komm kansje et hakk lengre en deg. Og ja jeg jobber med både sorte og blå personer og trives med det. Og jeg kan jo for ordens skyld si at jeg klarer meg greit uten trøsten din, og stuere har gjort en fenomonal jobb hver dag hver uke med koffertene mine, men jeg flyr sas da, så det går stort sett på skinner...dine innleg mot meg har hvert som varmt deilg og avbalansert oppkast i mange år....og det er greit...du er en konge.....og jeg ønsker deg gull og glitter samt litt platina og søv dryss på toppen.....

Skrevet

[quote=Kenneth G. SørensenGeir: Hva er det du mener jeg skal resjekke? Hvor i denne tråden er det det står at NAX skal fly oppvisning på Sola i år?

Se det ja.. Jaggu hadde jeg oversett et innlegg fra Stian. My bad...

Slutt på goffens inlegg på laaaaang tid, er så drit lei, klanen her, til dere som er seriøse på forumet, kontakt meg på mail, om der ønsker hjelp videre.

Har etter lang tid og mye stanging bestemt meg for og la mitt engasjement ligge litt, så jeg har en beskjed, keep the blu sky up.......men jeg er ferdig...og det er sikkert bra for dere fleste...chiao.....:-)

Skrevet

Geir, tåler du ikke kritikk engang?? Nå er det vel fjerde eller femte gangen du sier at du skal forlate dette forumet i år! Må også si at du er virkelig urettferdig ovenfor Kenneth her også og kritiserer jobben hans og sier at han ikke har kommet med noe fornuft i dette forumet, det blir for dumt!

Jeg selv syens at Kenneth har kommet med mye fornuftig ting både om fly og flyrelaterte saker gjennom årene på dette formuet, og selv om vi har en liten diskusjon om "lokale flyplasser" noen ganger synes jeg det er morsomt og diskutere det :) Fordi Torp står høyt i Kenneths hjerte :crazy:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …