Gå til innhold

Sola Airshow har gleden av å tilby........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei . Greit at noen her ikke ser noe annet en rødt og hvit, men tror dere skal resjekke infoen deres, tror ikke det blir Norwegian i år gitt....

Skrevet
Hei . Greit at noen her ikke ser noe annet en rødt og hvit' date=' men tror dere skal resjekke infoen deres, tror ikke det blir Norwegian i år gitt.... [/quote']

...og jeg tror du må resjekke denne tråden, for det er, såvidt jeg kan se, ingen som har sagt at det blir NAX i år. Derimot så ble det sagt at NAX hadde en bra oppvisning SIST GANG...

Når det er sagt så blir jo uansett en fly-by med 737 gammelt nytt, siden det har blitt gjort før...

Skulle mye heller sett en tom Q400 vise hva den klarer, spesiellt i fot pr. min.... :grin:

Skrevet

Ingen fiende det gitt...har faktisk begynt og fly litt Norwegian jeg også....

Skrevet
Sorry for å dra det off-topic' date=' men synes jo det er litt morsomt at Geir hjelper til å reklamere for "fienden" :) [/quote']

Ikke mye som skal til for at du synes det er morro, her er en til. Om du står bak rosmarie Køhen, og pumper på.....da er du bakerst i køen....he he

Skrevet
[quote

...og jeg tror du må resjekke denne tråden' date= for det er, såvidt jeg kan se, ingen som har sagt at det blir NAX i år. Derimot så ble det sagt at NAX hadde en bra oppvisning SIST GANG...

[/quote]

Har du resjekket Kenneth? Eller lar du den bare skli sakte men sikker inn uten og uffe deg for mye? Så påståelig som du er så burde du jo kunne ha glide middelet liggenes i beredskap....eller kjør...jeg har driti meg ut chekslist...he he...rar slik du...når du bæsjer på skoa blir det taust...he he:-.) Normalt sett er jo din kommentar relativt raskt på plass når det gjelder meg..eller har du begynt og løfte kofferter i hotell cesar?

Skrevet

Egentlig så skjønner ikke jeg hvorfor jeg får så mye pepper for og mene ting?

Når det gjelder Sola Airshow som et eksempel, OFKL og det vil si meg og Per, bruker fritid og for ikke og si mye penger for og reise ned og delta slik at dere og andre skal få teste FSX på skikkelige maskiner, vi gjør jo dette gratis..Og når jeg prøver i beste mening og korrigere direkte feil informasjon,og ja det er en av mine bedre kompiser som skal fly dette display, så jeg har en smule inside info, så blir jeg angrepet med fiender ect..hallo folkens,, er vi ikke sammen om dennne hobbyen.

Synes det er på tide at vi kansje er mere fokusert på hobbyen en og henge seg opp i ting....og jeg driter i om du ikke har kommet lengre en kofferlokket på et fly eller må ta til takke med to proppeller, jeg har mye nokk dritt i jobben selv, men stiller opp på fly show etter fly show...gratis....Keneth..hvor mye har du bidrat for uten om sure gulp i dette miljøet? Så om du ikke har noe bedre og forea deg så forsett med det du er bra på..din j æ v l a ....begynner og bli litt drit lei deg og koffertene dine...

Skrevet

Synes nå det er litt "sporty" av NAX å ta en slik runde. Det samme gjelder SAS-Braathens som gjordenoe tilsvarende på ENDU santhansaften 2006. Det viser jo at selv trøtte 738tter kan imponere en smule :)

Synes ellers det er litt skuffende angående Harrier simmen. Trodde et øyeblikk at besøkende virkelig skulle få testet en av verdens mest utemmelige fly med sine egne hender. Men så er det bare en sim som selv vi nord for polarsirkelen har fast stasjonert. (Har t.o.m sett den på Tivoli på Fauske) Men bevare meg vell .. det er fortsatt verdt en tur eller fem.. det er mer enn rått å "bare sitte på" villhesten!.

Ellers lover jo showet godt så jeg skulle absolutt vært der selv!

Skrevet
Synes nå det er litt "sporty" av NAX å ta en slik runde.

Ryktene sa at tilsynet ikke syns det var like greit at de gjorde det :) og at kapteinen sansyligvis fikk seg en liten prat med sjefspiloten etterpå. Var en artig visuell approach via "overhead" av en annen 737, artig artig..

Skrevet
Den "fly-by'en" fra Norwegian ifjor var med et vanlig rutefly med masse passagerer.. så var ikke planlagt som en del av showet..

Er ganske sikker på du tar feil her. FLyet tok av, hadde oppvisning, landet og ble tauet inn på stevne området og ble stående til utstilling.

Og etter det jeg har fått av inside info fra Norwegian så skal de være med i år.

Skrevet

Ved Bergen Airshow tror jeg dette var en impulshandling fra en tidligere jagerflyger i Norwegian, uten å nevne navn. Han fikk visst tilatelse av Kjos først ;) God PR er det jo!

Braathensflyet tok også en-to lowpasser, men dette var pga. problemer med landigshjulet... :)

Skrevet
Er ganske sikker på du tar feil her. FLyet tok av' date=' hadde oppvisning, landet og ble tauet inn på stevne området og ble stående til utstilling.[/quote']

Tror han mener Bergen Airshow, ikke at det var i fjor men...

Sorry my bad. :whistle:

Skrevet
Sorry for å dra det off-topic' date=' men synes jo det er litt morsomt at Geir hjelper til å reklamere for "fienden" :) [/quote']

Ikke mye som skal til for at du synes det er morro, her er en til. Om du står bak rosmarie Køhen, og pumper på.....da er du bakerst i køen....he he

Og hva blir det hvis kongen gjør det samme med en av statsrådene sine ??

*** kongen i statsråd..*** !! HAHAHA, LEr så jeg griner

Da overlater jeg tråden tilbake til de som vil diskutere NAX/Norvegian/NAS,flya som ser ut som brukte tamponger, eller hva du nå vil kalle det selskapet..

Skrevet

Sola i 2004 hadde oppvisning av Norwegian. Det var flere som trodde det var passasjerer ombord, men det var altså en planlagt display og dermed stevnets beste innslag (den måtte ses, videoopptak er ikke det samme) - utenom Viggen, selvfølgelig!

Hvem som kommer i år og flyr 737 kan jeg ikke avsløre, foreslår at dere kommer på stevnet, så får dere se ;)

Skrevet
Jeg sliter med å finne rimelige overnattingsløsninger

. Har utrolig lyst til å dra. Men' date=' tror ikke jeg kan det. [/quote']

Trenger du overnatte da? Kan jo bare fly bort på morgenen og hjem igjen på kvelden...vil tro at programmet er det samme begge dagene.

Synd at Typhoonen blir stående på bakken dog...

Skrevet

Har du resjekket Kenneth? Eller lar du den bare skli sakte men sikker inn uten og uffe deg for mye? Så påståelig som du er så burde du jo kunne ha glide middelet liggenes i beredskap....eller kjør...jeg har driti meg ut chekslist...he he...rar slik du...når du bæsjer på skoa blir det taust...he he:-.) Normalt sett er jo din kommentar relativt raskt på plass når det gjelder meg..eller har du begynt og løfte kofferter i hotell cesar?

Ble tipset om at tosken var igang så fort jeg tok meg en pause' date=' og det kan man jo ikke la stå ubesvart...

Geir: Hva er det du mener jeg skal resjekke? Hvor i denne tråden er det det står at NAX skal fly oppvisning på Sola i år?

Er du virkelig så barnslig at du ikke klarer å komme med en spydig eller sarkastisk tilbakemelding uten å blande inn homfobien din eller personangrep? Du svarte på mitt inlegg én gang, og deretter kommer du med et helt nytt svar fyllt med eder og galle.

Hvor mørkt er det hos deg egentlig?

"Jeg har driti meg ut checklist"? Hvor er det jeg har driti meg ut? Sånn jeg ser det burde du ha den lista tatovert på innsiden av begge øyelokka.

Det kan hende at jeg kan være rask med å komme med en kommentar, men jeg bor ikke på dette forumet, og før ditt latterlige innlegg så hadde jeg bestemt meg for å ta en lengre pause herfra. Good fuckin' luck! Man har jo knapt kommet seg ut av døra før du kommer med pisset ditt, sikkert i den tro at jeg ikke får vite om det...

Det slår meg derfor at du er en feiging...

Keneth..hvor mye har du bidrat for uten om sure gulp i dette miljøet? Så om du ikke har noe bedre og forea deg så forsett med det du er bra på..din j æ v l a ....begynner og bli litt drit lei deg og koffertene dine...

Ahh.. Jeg ser hvor dette bærer hen.. Ute på en egotripp nå, er vi?

Stakkars Geir, som bruker tid og penger på å reise på flystevner uten at noen takker han...

Gjett hva Geir? Du er ikke den eneste som får et flystevne til å gå rundt, langt mindre resten av verden...

Det er mange på dette forumet som har bidratt på flystevner, men du er nok den eneste som faktisk syter over det!

JEG ser meg ikke som en del av "miljøet" slik du ser det. Jeg er medlem på et diskusjonsforum, og bidrar med diskusjoner og en og annen opplysning.

Om det ikke er bra nok for deg, så plager ikke det meg i det hele tatt...

Jeg er ikke her for at du skal like det.

Hvis det er noen trøst, Geir, så er jeg lei deg og egoet ditt...

Om du har noe svar til dette, så får du sende meg en kopi på mail om du vil jeg skal lese det...

Skrevet

Ble tipset om at tosken var igang så fort jeg tok meg en pause' date=' og det kan man jo ikke la stå ubesvart...

Geir: Hva er det du mener jeg skal resjekke? Hvor i denne tråden er det det står at NAX skal fly oppvisning på Sola i år?

Er du virkelig så barnslig at du ikke klarer å komme med en spydig eller sarkastisk tilbakemelding uten å blande inn homfobien din eller personangrep? Du svarte på mitt inlegg én gang, og deretter kommer du med et helt nytt svar fyllt med eder og galle.

Hvor mørkt er det hos deg egentlig?

"Jeg har driti meg ut checklist"? Hvor er det jeg har driti meg ut? Sånn jeg ser det burde du ha den lista tatovert på innsiden av begge øyelokka.

Det kan hende at jeg kan være rask med å komme med en kommentar, men jeg bor ikke på dette forumet, og før ditt latterlige innlegg så hadde jeg bestemt meg for å ta en lengre pause herfra. Good fuckin' luck! Man har jo knapt kommet seg ut av døra før du kommer med pisset ditt, sikkert i den tro at jeg ikke får vite om det...

Det slår meg derfor at du er en feiging...

Keneth..hvor mye har du bidrat for uten om sure gulp i dette miljøet? Så om du ikke har noe bedre og forea deg så forsett med det du er bra på..din j æ v l a ....begynner og bli litt drit lei deg og koffertene dine...

Ahh.. Jeg ser hvor dette bærer hen.. Ute på en egotripp nå, er vi?

Stakkars Geir, som bruker tid og penger på å reise på flystevner uten at noen takker han...

Gjett hva Geir? Du er ikke den eneste som får et flystevne til å gå rundt, langt mindre resten av verden...

Det er mange på dette forumet som har bidratt på flystevner, men du er nok den eneste som faktisk syter over det!

JEG ser meg ikke som en del av "miljøet" slik du ser det. Jeg er medlem på et diskusjonsforum, og bidrar med diskusjoner og en og annen opplysning.

Om det ikke er bra nok for deg, så plager ikke det meg i det hele tatt...

Jeg er ikke her for at du skal like det.

Hvis det er noen trøst, Geir, så er jeg lei deg og egoet ditt...

Om du har noe svar til dette, så får du sende meg en kopi på mail om du vil jeg skal lese det...

Om du sjekker inleggene så blir det jo bekreftet av stian at NAX skal fly, og det er det du bygger inleggene dine på...men jeg driter det fult...du har rett i alt du sier og så klart det er rett det du sier...ingen kan kan stoppe de posetive inleggene til en koffert løfter som deg, jeg legger meg flat ......

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...