Jon Are Skaar Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Jeg fann denne tulipanen i hagen i dag, så da måtte jeg ut med det ny invisterte kameraet å teste litt Kommentarer er veldig ønskelig Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Pent bile. Jeg liker fargene i bilde. Hvilket kamera bruker du? Ligner litt på det bilde jeg tok i går, bare at jeg tok av en rose. Men samme opplegget med regndråper på. Siter
Audun Braastad Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Pent bilde ja Fin skarphet og gode farger Hans Chr: Han bruker Canon EOS 400D Siter
Elias Lundereng Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Wow, 400D! For meg blir det en fjern drøm! Brukte alle pengene på min 300D, men jeg er jo fornøyd!! Brukte du Macro? Siter
Rune Barmark Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Hvilke fordeler er det 400D ville gitt deg som ikke 300D gir deg? Her er nok 18-55mm kit brukt på 55mm og på nærgrensen. Jeg ville hatt mer med av blomsten til venstre side. Det gjør seg bedre når hjernen "leser" bildene fra venstre. Siter
Tom Knudsen Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Vår ja.. Her på sunnmøre snør det go figure Dette er forøvrig tatt før snøen kom hehe og er mitt lille hylles til våren og tråden Ikke så bra kamera eller kunskap om å ta bilde da men men. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.