Tom Knudsen Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Daniel????? Hva tenkte jeg på da.. hehe David selvsagt og lykke til med valget. Siter
Alexander Storvig Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 ce pasa Daniel..??? Forsøk på Spansk? :confused: Siter
Tom Knudsen Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 hehe jepp,, Men for sakens skyld da. Qué pasa eller Qué está sucediendo Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 ¡Tom trata de hablar español! ¡Quise realmente el uno por Henrik!! Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 ¡Quise realmente el uno por Henrik!! De acuerdo. Pero la frase correcta es: ¡Quiero realmente el uno de Henrik! Siter
Alexander Storvig Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 ¡Quise realmente el uno por Henrik!! De acuerdo. Henrik forstod ihvertfall hva du sa Karl Mathias. Jeg forstod det ikke. :grin: Siter
Tom Knudsen Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Karl Mathias sa at han gjerne ville ha den av Henrik. Og så sa han at jeg prøvde å snakke spansk og så svarte Henrik at han var helt enig.. Ikke værre en det Aleksander Siter
Alexander Storvig Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Karl Mathias sa at han gjerne ville ha den av Henrik. Og så sa han at jeg prøvde å snakke spansk og så svarte Henrik at han var helt enig.. Ikke værre en det Aleksander Åja' date=' takk for at du forklarte litt spansk til meg. :grin: Mvh Ale[b']X[/b]ander. Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Pero Alexander, ¿vives en España y no hablas español? Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 ¡Lo siento si yo no hablo español muy bueno, yo utilizo un programa en línea de la traducción! Engelsk: I'm sorry if I don't speak very good Spanish, I'm using an online translation program! Siter
Alexander Storvig Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Henrik, eres el unico aqui que habla bien el Español. Los otros dos no saben casi nada y es imposible para un español entender su frase. EDIT: A ver si me corrigen los acentos, pero en un foro no hace falta ponerlos, o no? Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 EDIT: A ver si me corrigen los acentos' date=' pero en un foro no hace falta ponerlos, o no? [/quote'] No importa. No se quién lo escribió, pero estoy bastante seguro que no fue tú, Alexander. :grin: Y Olaf: Sí, entonces de ahora voy a hablar noruego. Siter
Stian Lingås Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Snakk om å ødelegge en tråd.. Her kan dere prate i stedet: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubb... Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Ja, huff, dette var virkelig ille. Pga. et par innlegg på spansk som kanskje tar hele 10 sekunder å scrolle igjennom så tror jeg alle på hele dette forumet har mistet totalt lysten på å ha noe som helst med logo til flywiki.net å gjøre. Ærlig talt, Stian, slapp av. En liten avsporing er ikke å ødelegge en tråd. Og just for the record så betyr det siste jeg sa i det forrige innlegget at det var det siste av spanskpraten. Siter
Stian Lingås Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Rolig jeg :grin: Men begynner å bli lei av slikt.. Hold dere til saken! Siter
Tom Knudsen Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 hehe se Vidar manner seg opp som nyutstedt moderator.. Siter
Stian Lingås Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Er logoen din i vektorformat' date=' Stian? [/quote']Vektorformat? Har den lagret i .PSD format så den kan redigeres ja Siter
Tom Knudsen Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Fikk beskjed av Dag om "å kjøre på slik som du selv ønsker det", så da gjør jeg det. Uten å bli moderator-nazi av den grunn! Tror du gjør det på en fornufig måte.. Bare gjør meg en liten tjeneste og legg igjen en notis når du sletter en tråd pga. et eller annet... I allfall for en kort stund.. En annen ting er å kjøre en moderat linje med god tone noe alla Jan Roar og Dag. Så slipper vi å ende opp med www.flightsim.net eller com som et alternativ.... Vi har stoor sans for rett man på rett plass.... Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 For å friske opp denne tråden litt, har du begynt å tenke på en avgjørelse, David? Er logoen din i vektorformat' date=' Stian? [/quote']Vektorformat? Har den lagret i .PSD format så den kan redigeres ja Vektorformat er nok ikke det samme som et Photoshopdokument. Vektorgrafikk er grafikk som kan resizes uten kvalitetstap, slik som skrifttyper. Siter
David Gabrielsen Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Skrevet 14. mai 2007 vel.. siden jeg ikke har fått det jeg egentlig er ute etter, så har jeg lagd et kjapt eksempel på en logo: Siter
Tom Knudsen Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Vel synes du skal lage det slik du selv ønsker jeg David.. Tross alt din web side og din ide. Tror du vet best hvordan du vil ha det selv. Siter
Geir Teigo Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 vel.. siden jeg ikke har fått det jeg egentlig er ute etter' date=' så har jeg lagd et kjapt eksempel på en [b']logo[/b]: Beste LOGO Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Synes ikke logoen til David passer inn i desginet. Den er heller ikke veldig pen å se på. Om det hadde vært en leketøysprodusent så Ja. Men ellers nei. Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Vel, David mente vel å illustrere hva han var ute etter (logo, ikke header), ikke som noe reelt alternativ (?). Mitt svar er dog at det jeg lagde er en logo hvis du ser bort fra den blå gradienten i bakgrunnen. Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Synes ikke logoen til David passer inn i desginet. Den er heller ikke veldig pen å se på. Om det hadde vært en leketøysprodusent så Ja. Men ellers nei. Fargene kan man fort skifte til det som er ønskelig. Logoen passer kjempeflott selv om det ikke er en 737 eller Dash 8 som ser helt ut som i virkeligheten Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.