Skrevet 11. mai 2007 17 år Daniel????? Hva tenkte jeg på da.. hehe David selvsagt og lykke til med valget.
Skrevet 11. mai 2007 17 år ¡Quise realmente el uno por Henrik!! De acuerdo. Pero la frase correcta es: ¡Quiero realmente el uno de Henrik!
Skrevet 11. mai 2007 17 år ¡Quise realmente el uno por Henrik!! De acuerdo. Henrik forstod ihvertfall hva du sa Karl Mathias. Jeg forstod det ikke. :grin:
Skrevet 11. mai 2007 17 år Karl Mathias sa at han gjerne ville ha den av Henrik. Og så sa han at jeg prøvde å snakke spansk og så svarte Henrik at han var helt enig.. Ikke værre en det Aleksander
Skrevet 11. mai 2007 17 år Karl Mathias sa at han gjerne ville ha den av Henrik. Og så sa han at jeg prøvde å snakke spansk og så svarte Henrik at han var helt enig.. Ikke værre en det Aleksander Åja' date=' takk for at du forklarte litt spansk til meg. :grin: Mvh Ale[b']X[/b]ander.
Skrevet 11. mai 2007 17 år ¡Lo siento si yo no hablo español muy bueno, yo utilizo un programa en línea de la traducción! Engelsk: I'm sorry if I don't speak very good Spanish, I'm using an online translation program!
Skrevet 11. mai 2007 17 år Henrik, eres el unico aqui que habla bien el Español. Los otros dos no saben casi nada y es imposible para un español entender su frase. EDIT: A ver si me corrigen los acentos, pero en un foro no hace falta ponerlos, o no?
Skrevet 11. mai 2007 17 år EDIT: A ver si me corrigen los acentos' date=' pero en un foro no hace falta ponerlos, o no? [/quote'] No importa. No se quién lo escribió, pero estoy bastante seguro que no fue tú, Alexander. :grin: Y Olaf: Sí, entonces de ahora voy a hablar noruego.
Skrevet 11. mai 2007 17 år Snakk om å ødelegge en tråd.. Her kan dere prate i stedet: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubb...
Skrevet 11. mai 2007 17 år Ja, huff, dette var virkelig ille. Pga. et par innlegg på spansk som kanskje tar hele 10 sekunder å scrolle igjennom så tror jeg alle på hele dette forumet har mistet totalt lysten på å ha noe som helst med logo til flywiki.net å gjøre. Ærlig talt, Stian, slapp av. En liten avsporing er ikke å ødelegge en tråd. Og just for the record så betyr det siste jeg sa i det forrige innlegget at det var det siste av spanskpraten.
Skrevet 11. mai 2007 17 år Er logoen din i vektorformat' date=' Stian? [/quote']Vektorformat? Har den lagret i .PSD format så den kan redigeres ja
Skrevet 11. mai 2007 17 år Fikk beskjed av Dag om "å kjøre på slik som du selv ønsker det", så da gjør jeg det. Uten å bli moderator-nazi av den grunn! Tror du gjør det på en fornufig måte.. Bare gjør meg en liten tjeneste og legg igjen en notis når du sletter en tråd pga. et eller annet... I allfall for en kort stund.. En annen ting er å kjøre en moderat linje med god tone noe alla Jan Roar og Dag. Så slipper vi å ende opp med www.flightsim.net eller com som et alternativ.... Vi har stoor sans for rett man på rett plass....
Skrevet 13. mai 2007 17 år For å friske opp denne tråden litt, har du begynt å tenke på en avgjørelse, David? Er logoen din i vektorformat' date=' Stian? [/quote']Vektorformat? Har den lagret i .PSD format så den kan redigeres ja Vektorformat er nok ikke det samme som et Photoshopdokument. Vektorgrafikk er grafikk som kan resizes uten kvalitetstap, slik som skrifttyper.
Skrevet 14. mai 2007 17 år Forfatter vel.. siden jeg ikke har fått det jeg egentlig er ute etter, så har jeg lagd et kjapt eksempel på en logo:
Skrevet 14. mai 2007 17 år Vel synes du skal lage det slik du selv ønsker jeg David.. Tross alt din web side og din ide. Tror du vet best hvordan du vil ha det selv.
Skrevet 15. mai 2007 17 år vel.. siden jeg ikke har fått det jeg egentlig er ute etter' date=' så har jeg lagd et kjapt eksempel på en [b']logo[/b]: Beste LOGO
Skrevet 15. mai 2007 17 år Synes ikke logoen til David passer inn i desginet. Den er heller ikke veldig pen å se på. Om det hadde vært en leketøysprodusent så Ja. Men ellers nei.
Skrevet 15. mai 2007 17 år Vel, David mente vel å illustrere hva han var ute etter (logo, ikke header), ikke som noe reelt alternativ (?). Mitt svar er dog at det jeg lagde er en logo hvis du ser bort fra den blå gradienten i bakgrunnen.
Skrevet 15. mai 2007 17 år Synes ikke logoen til David passer inn i desginet. Den er heller ikke veldig pen å se på. Om det hadde vært en leketøysprodusent så Ja. Men ellers nei. Fargene kan man fort skifte til det som er ønskelig. Logoen passer kjempeflott selv om det ikke er en 737 eller Dash 8 som ser helt ut som i virkeligheten
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.