David Gabrielsen Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Utlyser en liten konkurranse hvor vinneren blir den "stolte" kunstneren bak logoen til flywiki Logoen bør inneholde de samme fargene man ser på flywiki, og man må i tillegg lage en ICO-versjon av logoen i 32x32 pixler. Noen som vil prøve seg? Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Jeg kan gjerne prøve meg. Men, som jeg har spurt deg om før. har du tenkt til å beholde det designet for altid? Er jo litt kult med sitt eget. Siter
David Gabrielsen Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Skrevet 9. mai 2007 jeg mener jeg ga deg et rimelig langt svar når du spurte meg om det på PM. Ja, dette designet skal jeg ihvertfall bruke i starten, så får vi se om vi endrer designet hvis mange syns det som er nå er for stygt. Men absolutt ikke noe jeg orker å bruke mye tid på akkurat nå. Siter
Martin Flikkeshaug Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Logo eller header? Logo skal vel gjerne lages i vektor Siter
David Gabrielsen Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Skrevet 9. mai 2007 veldig stilig header Tom. Den kan jeg like (hvis du gjør om "Fly Wiki" til "flywiki" og "Norsk Fly-teknisk Wikipedia" til "Norsk flyteknisk wikipedia") Men da trenger jeg fremdeles en logo, som vi kan sy inn i headern til Tom. Og ikke dumt om den blir laget i vektor nei Siter
Tom Knudsen Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 hehe... Vel når har det seg sånn at jeg anså denne som ferdig og slettet da selvfølgelig i øyeblikket hvor middag og design gikk omhverandre. Så beklager David, den logoen over er one of it´s kind. EDIT Laget en ny, som kan endres akkurat som det passer. Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Wikipedia er vel også et kopibeskyttet navn? Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Jeg og Jostein Morstøl har samarbeidet om denne her: Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Nå misforstår jeg hva du mener med logo siden du sier det Tom laget er en "header". Hvor på siden er logoen? Siter
David Gabrielsen Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Skrevet 9. mai 2007 wiki er ikke beskyttet les her : http://en.wikipedia.org/wiki/Wiki men ren og pen header Olaf. ser antydning til en logo i den også. Siter
David Gabrielsen Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Skrevet 9. mai 2007 Er vel logo jeg har laget' date=' men men. [/quote'] ok. Klarer du Tom å legge inn logoen (med fonten til Olaf, og kun små bokstaver) inn i headern din? Er usikker på om selve logoen til Wikipedia er beskyttet eller ei, men la den være slik enn så lenge, Bare at den er sirkelrund og ikke oval. Og la det stå Norsk flyteknisk wiki, ikke wikipedia. bra arbeid gutter Siter
Gjest Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Tom, har du mulighet til å legge bakgrunnsbildet _bak_ wiki-kulen? Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Tom' date=' har du mulighet til å legge bakgrunnsbildet _bak_ wiki-kulen? [/quote'] Tom, har du mulighet til å legge bakgrunnsbildet _bak_ wiki-kulen? Siter
Elias Lundereng Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Seriøst Olaf' date=' jekk deg ned to hakk. [/quote'] Huh? Noe jeg har gått glipp av nå? Han lagde en logo. Og så: Det er vel logo jeg lagde, men men. Det går jo nesten ikke ann å jekke seg ned derifra? Fikk ikke intrykk av at han var hissig eller høy på pæra eller noe slikt? Noe jeg har gått glipp av nå? Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 fikk ikke intrykk av at han var hissig eller høy på pæra eller noe slikt? innlegget er fjernet, men høy på pæra er nok det rette ordet. Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Var litt tullete det jeg sa. My Bad. Mangel på frisk luft. Jeg savner å fly nå, så jeg er litt rastløs. Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Mitt bidrag: Har den i vektor og kan lage i alle mulige formater. Siter
Tom Knudsen Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Klarer du Tom å legge inn logoen (med fonten til Olaf, og kun små bokstaver) inn i headern din? Er usikker på om selve logoen til Wikipedia er beskyttet eller ei, men la den være slik enn så lenge, Bare at den er sirkelrund og ikke oval. Og la det stå Norsk flyteknisk wiki, ikke wikipedia. Kan lage den akkurat slik dere vil ha den om ønskelig... Send PM evt. med ønsker Skal du ha fonten til Olaf, ja så må han overbringe den infoen til dere. Men kan legge på hvilken font dere vil ha Bare å velge http://www.1001freefonts.com/ Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Også er det masse i datamaskina fra før da Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Defintivt Henrik sin! Definitivt! Den er ren og pen og alt som en logo skal være. Jeg slet litt med idetørke så jeg greide ikke å komme på noe veldig bra. Siter
Tom Knudsen Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 her skjer det jo mye.. ce pasa Daniel..??? Siter
David Gabrielsen Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Skrevet 11. mai 2007 her skjer det jo mye.. ce pasa Daniel..??? antar at du sikter til meg. hehe. Har vært ganske opptatt i det siste, samtidig som jeg er ambivalent og sliter med dømmekraft for tiden . Synd det ikke går an å lage polls lengre (sånn "stem på"-greie), så kunne vi sett hva folket likte best. Har fått mange fine forslag og takker hjerteligst for alle bidrag. Gi meg tid til i morgen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.