Olaf Ghanizadeh Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Prøv den her.... SImple-IQ Jeg er ikke så smart, men. Min score, stemmer forsåvidt at jeg klikket meg forbi spørsmål jeg ikke orket å tenke på. Siter
Stian Lingås Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Du er smartere en meg ja! Ikke nødvendigvis.. Må si at det var en av de latterligste IQ-testene jeg har sett... http://www.mensa.org.uk/iq-tests/ Siter
Magnus Eliassen Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Det er ikke mulig å finne iq'en sin ved å ta en iq-test på internett... Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Jeg scora 139, men det var egentlig bare tull og tøys, for jeg juksa en hel del :-) Siter
Tom Knudsen Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 133 scoret jeg ved å trykke bare JA og et par NEI... Viktig å la det så igjen 5 minutter... Siter
Michael A B Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Det er ikke mulig å finne iq'en sin ved å ta en iq-test på internett... Slike enkle tester skal visstnok ikke være gode nok til å gi et helt korrekt resultat' date=' men kan nå, avhengig av hvor god testen er, gi en pekepinn. Synes at denne testen var svært enkel, var ikke så mye logikk som jeg har sett i andre oppgaver. Feks er mensa sin nettbaserte test ganske god. Men, resultatet av denne testen havnet nå ganske likt med resultat jeg har fått ellers... 133 scoret jeg ved å trykke bare JA og et par NEI... Viktig å la det så igjen 5 minutter... Testet det å kjøre gjennom denne testen en andre gang der jeg svarte akkurat det samme, og raste da gjennom på under to minutter. Hva skjedde? Ingen endring... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.