Skrevet 6. mai 2007 17 år Prøv den her.... SImple-IQ Jeg er ikke så smart, men. Min score, stemmer forsåvidt at jeg klikket meg forbi spørsmål jeg ikke orket å tenke på.
Skrevet 6. mai 2007 17 år Du er smartere en meg ja! Ikke nødvendigvis.. Må si at det var en av de latterligste IQ-testene jeg har sett... http://www.mensa.org.uk/iq-tests/
Skrevet 7. mai 2007 17 år Jeg scora 139, men det var egentlig bare tull og tøys, for jeg juksa en hel del :-)
Skrevet 7. mai 2007 17 år 133 scoret jeg ved å trykke bare JA og et par NEI... Viktig å la det så igjen 5 minutter...
Skrevet 7. mai 2007 17 år Det er ikke mulig å finne iq'en sin ved å ta en iq-test på internett... Slike enkle tester skal visstnok ikke være gode nok til å gi et helt korrekt resultat' date=' men kan nå, avhengig av hvor god testen er, gi en pekepinn. Synes at denne testen var svært enkel, var ikke så mye logikk som jeg har sett i andre oppgaver. Feks er mensa sin nettbaserte test ganske god. Men, resultatet av denne testen havnet nå ganske likt med resultat jeg har fått ellers... 133 scoret jeg ved å trykke bare JA og et par NEI... Viktig å la det så igjen 5 minutter... Testet det å kjøre gjennom denne testen en andre gang der jeg svarte akkurat det samme, og raste da gjennom på under to minutter. Hva skjedde? Ingen endring...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.