Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått noen ideer til film de siste dagene, og dermed må jeg kunne få gjøre innspilling på Gardermoen. Det kreves ikke å få stengt av noen gates eller terminalen eller noe - det ville nok ikke latt seg gjøre uansett.. :P

Dere som jobber der - vet dere om det er noen som helst sjanse for å kunne komme med et team å filmet rundt om i avgangshallen, sikkerhetssjekken og innenlandsterminalen? Og ikke minst, nede på bakken ved et fly eller to når det stues? Det er veldig essensielt at seeren kan kjenne igjen stedet, uansett om man har vært der før eller ei.

Skal ikke røpe historien nå - men regner med at alle opptak er gjort innen 3-4 dager om man jobber effektivt, og så lenge dagslyset er jevnt :)

Værnes kan være et alternativ, men den ligger liksom ikke så nært hjertet til Norges befolkning slik Gardermoen gjør. Det er liksom et symbol for reiselivs-Norge! :D

De som eventuelt har adgang og mulighet til å kunne la meg være med rundt "bak kulissene" slik at jeg kan gjøre litt research bes ta kontakt med meg snarest! :)

Skrevet

Skal gå greit det, ta som Thomas sier kontakt med ansvarlig OSL og spør på en skikkelig måte via mail god tid i forveien, forklar hva du skal og hvor det skal skje hen..

Vi filmet så mye vi ville på Vigra, særlig når dette var godkjent på forhånd.

Skrevet

Forøvrig skal det faktisk filmes på OSL i morgen (Mandag 14. Mai),

mer info her:

Filminnspilling ved gate 50 mandag 14. mai fra 07:00 – 15:00!

”Ulvenatten” er en actionfilm, og det er en av actionscenene som skal spilles inn ved gate 10. Rundt 40 personer vil være involvert under innspillingene. Airport Patrol vil være tilstede på alle innspillingssteder med bistand av vektere fra Adecco.

Programmet for innspillingen er følgende:

Gate 50 (Aeroflot) 0700 – 1000 Bevæpnede tjenestemenn rundt flyet (aeroflot) og

Skarpskyttere på taket av pirrot Øst

GA 1100-1230 Bevæpnede tjenestemenn rundt flyet (SAS maskin)

Skarpskyttere på det søndre taket på GA

Hovedport 1300-1400 3 sivile Chevrolet Suburban under ”utrykning” gjennom

Hovedport.

Det er viktig at alle som befinner seg i området ved non-Schengen blir informert slik at en unngår unødvendige misforståelser.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...