Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Da jeg var på vei til skolen i dag kl 0755, jeg bor på Majorstuen, så jeg til min store overraskelse at en 747-(200?) fløy lavt i retning Gardermoen. Det skulle mest sannsynlig lande. Er det noen som vet hvilket flyselskap det var? Er jo litt høytidlig når en 747 flyr over deg. Fargene tror jeg var hvit med lyseblå striper.

Skrevet
Da jeg var på vei til skolen i dag kl 0755' date=' jeg bor på Majorstuen, så jeg til min store overraskelse at en 747-(200?) fløy lavt i retning Gardermoen. Det skulle mest sannsynlig lande. Er det noen som vet hvilket flyselskap det var? Er jo litt høtidlig når en 747 flyr over deg. Fargene tror jeg var hvit med lysebøå striper. [/quote']

orlygv6.jpg

Skrevet
Var nok Korean Air Cargo du så...som jo lander på Gardermoen annen hver dag eller noe.

Annenhver dag?

Den kommer Lørdag' date=' Tirsdag og Onsdag den. [/quote']

Ja, har ikke nøyaktig tidene til den, men jeg ser den ofte iallefall.

Skrevet

Syns jeg så en AN-124 i Bergen idag, i 12-13 tiden etter takeoff

Skrevet
  • Forfatter

Dersom det var meg spørsmålet var rettet til... nei, jeg har ikke sett det før. Trodde det måtte være en 747 som fløy over. Tenkte ikke på Antonov i det øyeblikket, men i ettertid var det jo lett å se at det ikke var en 747! Antonoven er i alle fall sykt stor og kraftig!!!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …