Christer Havnø Skrevet 30. mai 2001 Skrevet 30. mai 2001 Her er bare en liten oppfordring til dere. Dersom dere ikke deltar på børsen så kan dere jo gå dit å være med http://www.vastockmarket.com/" TARGET=_blank>VA Stocmarket Jeg syntes det er spennende. håper på samarbeid da jeg drive WAF som er lansert på børsen. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Bengt Sæther Skrevet 30. mai 2001 Skrevet 30. mai 2001 Hei Vil du si at høye kurser for et VA på VA Stockmarket også forteller mye om selskapets kvaliteter som VA? Jeg spør fordi jeg (som rimelig fersk i gamet) håper å kunne prøve meg som pilot i et OK VA. Mvh Bengt [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Gjest Skrevet 31. mai 2001 Skrevet 31. mai 2001 Vi er medlemmer av Virtual Stockmarket. Vi har ån blitt trukket i pengebeholdningen for vi holder på med innkjøp av Boeing 747-400 og 777-200 i Premiair sine farger. Men dette er virkelig interestant!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.