Markus Ljøkjell Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Mange av dere har vel vært borti Pandora.com. En internetttjeneste som basert på din input av en artist eller en sang velger artister og sanger som ligner på det du har bedt om på grunnlag av over 400 kriterier. Vel, RIAA stengte i dag denne tjenesten for alle som ikke har en IP fra USA. Dette er en tjeneste som jeg har kjøpt utallige plater pga. Å skrive inn en artist eller sang du liker og få input på grunnlag av dette har vært ufattelig artig, og det har fått meg til å investere i musikk jeg aldri ville ha visst om ellers. Jeg har også hatt veldig mye nytte av denne tjenesten for å finne munnspillmusikk med artister jeg ellers ville hatt vanskelig for å vite av uten en eller annen guru til å hjelpe meg, noe som har hjulpet meg veldig i min musikalske utvikling som utøver. Nok et godt forsøk fra musikkindustrien på å skyte seg selv i foten. Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 :confused: Syns siden fungerer helt fint jeg... Siter
Markus Ljøkjell Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Skrevet 4. mai 2007 Så vidt jeg har forstått det, så vil den gjøre det til den 5. mai. Når på døgnet er en annen sak, i og med at tidssoner vil virke inn. Jeg har allerede fått unnskyldning for denne bestemmelsen fra pandora via email. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Musikkbransjen burde nesten fått en pris snart, de må vel ha verdensrekord i å skyte seg selv i foten...å få lagt ned slike tjenester vil jo bare føre til mer piratkopiering, eventuelt mindre salg, hvor mange har vel lyst til å bruke 200kr på ei skive av en artist de ikke har hørt noe av? Siter
Gjest Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 slapp av og finn dere en amerikansk proxyserver. værre er det ikke å omgå dette. Jan Roar Rød Siter
Tom Knudsen Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 bare pass på å ta en sikker proxy server i det minste Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.