Åge Storli Berg Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Hehe.. Trengs ikke.. Jeg har funnet en sekk som jeg har et aggregat på 5000 watt teipa fast på Fra spøk til alvor, det er jo bare å ha de "hodetelefonene" på hodet da, de er jo separerte fra hodet.. Hodet er bare noe skum-greier, så det er ikke nødvendig.. Dessuten så funker jo hodetelefonene som vanlige hodetelefoner.. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Måtte sjekke om håret mitt fortsatt var på plass etter å ha hørt et par minutter på opptaket, og heldigvis var det det Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 Nå vet ikke jeg specs på de micene som sitter der, og hvor følsomt det headsetet er for overføring av støy, men vist du har de på eget hode kan det godt være at vil få en del overhøringer fra pusting, svelgling, knirking i ledd og andre kropslyder som kommer fra hodet, da disse vil resonere med skallen din og skape vibrasjoner. Men på en annen måte, det kan jo være tøft det også som en effekt. Kunsthode er helt genialt, men har to store minuser. Du må ha hodetelefoner på deg for at det skal virke, og det er tungvint og jobbe med. Ellers helt genialt. For de som er interesert så er det utviklet en teknikk som gir en slags "surround" effekt ved hjelp av 2 høytalere også. Den er på langt nær så bra, men litt gøy det også. Skal se om jeg kan laste opp noen eksempler i morgen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.