Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei, jeg hadde meg et raid å kjøpte ulike addons på nettet, til FS9. Nå er det så at det addonet som står øverst på "vil ha" lista til dags dato er MJC sin Dash 8 Q300. Dette addonet finnes her i den norske shoppen, men kan bare bestilles innom Norge, jeg befinner meg i Sverige ... Fikk et tips om at det kunne løses med "spesial" avtale med sjefen, Dag på shoppen, men dessverre så blir det tydligvis såpass dyrt å ordne så jeg fikk en link til Aerosoft sin nett side, for så å bestille det der ifra. Nå har jeg gjort det, men når pakken endelig kom i posten var det feil addon! Jeg fikk "Dash 8 300", fra Just Flight og dette har jeg hørt ikke er noe bra (det er jo ikke det billigste addonet dette, så for 400 kroner vil jeg ha det jeg betaler for). Jeg har skrevet mail til Aerosoft og forklart at dette er feil fly og at jeg vil bytte til det som jeg i utgangspunktet hadde bestilt. Har ikke fått noen svar fra dem, ikke ett pip! Er det andre som har handlet eller vært bort i dem? Det virker som de gir f...! Ettersom jeg betalte med kort så har jo de fått sine penger ... Noen med erfarenheter fra denne shoppen?

Skrevet
  • Forfatter

Dette er en meget god dag :) Jeg fikk svar fra Aerosoft i dag og jeg får beholde det addonet som dem sendte meg, pluss at de sender det som jeg i utgangspunktet hadde bestilt. Dette kaller jeg GOD SERVICE! ha en bra dag alle sammen :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …